Thanx Woensdag doen we nog een kruidvat test, en is doe positief gaat de cb eraan Morgen maar eens even testen shoppen Begin het besef nu echt te krijgen wat een wonder zeg!
Haha thnx! Geloof het zelf nog niet eens dat het echt zo is. 2 weken geleden besloten om voor een derde uk te gaan...zat toen net in mn vruchtbare dagen, en nu positief testen. Ik wacht nog ffies met mijn banner aanpassen. Tis nog zo onwerkelijk.
Nou heb net als jullie getest. Maar heb een hele aparte test. Predictor gaf een horizontale streep ipv verticaal staat niks over in de test. Heb nu een beetje op internet gespeurd en eigenlijk iedereen is het er over eens dat die predictor testen slecht zijn kan ik tot morgen wachten want er is geen winkel open nu
Ha Mags! Nog niet ongesteld! Gister was weer positief en vanmorgen negatief .. Nog steeds afwachten dus! Hoe gaat het bij jou?
Over 9 dagen nod... Denk van alles en nogwat te voelen, vooral steekjes en gister echt buikpijn en rugpijn, maar ja, als ik heel eerlijk ben naar mezelf toe, dat heb ik wel vaker. Ben ook moe, maar ook dat kan tig andere oorzaken hebben. Verder geen typische zwangerschapskwalen dus tja, we gaan het zien...
Dames, Even jullie hulp aub. Op 1 april begon mijn miskraam bij een zwangerschap van 5.2 weken. De miskraam verliep best snel, ik heb 3 dagen heel erg gebloed en op 7 april was ik weer "schoon". Op 9 april heb ik nog een echo in het ziekenhuis gehad om te kijken of alles weer schoon was. Gelukkig was alles weer normaal en mijn baarmoederslijmvlies was al 8mm. Ik heb tussentijds ook een zwangerschapstest gedaan en die was weer negatief. Nu ben ik al vanaf 11 april aan het testen met ovulatietesten, maar nog geen knalpositoeve gehad. Nu heb ik net een zwangerschapstest gedaan van zwanger&kids en daar zag ik tot mijn grote verbazing een hele lichte streep op. Ik kan toch niet zo snel weer zwanger zijn? Of is dit een indroger?