Ja diabetes is ook heftig! Type 1 of 2? Misschien dat het snel onder controle is met type 2 als je medicijnen neemt en dat je wondertje lekker blijft plakken! Sterkte en succes!
Bo en Bianca ik zie hem ook! Ik had gisteren ook een test hier neer gezet, vandaag weer getest en kijk ; Dit is best ok, toch? Zit 4 a 5 dagen voor m'n nod.
Ik moet insuline nemen om de suikerwaarde naar beneden te brengen. dus denk type 2. Heb het tijdens de zwangerschap van kindje 2 en 3 wel gehad. maar toen was ik rond de 16 weken. nu afwachten hoe snel de insuline goed is ingesteld. nu een foto van beidde testen die ik heb gedaan.
Ja! Duidelijk zwanger! Van harte! Wanneer is je nod? (Misschien heb je dat wel al gezegd, maar dat heb ik dan niet opgenomen)
Ik heb 29 mrt een mk gekregen. zat gisteren op 10 dpo en vandaag op 11 dpo. ik weet niet wat mijn nieuwe cyclus zou zijn kwa dagen. maar wel dat ik 11 april een positieve ovulatie test had en de 12de mijn eisprong. die heb ik ook goed gevoeld aan de rechterkant. zit nu op dag 25 na die miskraam.
Louche, ik zie ze licht! . Spannend! Hier net de allerlaatste kv erdoor gejast, zonder test in de kast gaat loslaten iets beter. Had na 8 min een licht streepje, maar zal wel indorger zijn. Voor wie mij gister 'gevolgd' heeft, ik kan morgenochtend bij de huisarts terecht ivm korte cycli, en veel rommelen voor echte ongesteldheid. Nu nog niet ongesteld trouwens...
Ik ook niet. Ik ben het er wel mee eens dat het behoorlijk lastig is op de foto te zetten. Soms zie je niks terwijl op de test duidelijk wat te zien valt
Nee zie m ook niet sallie.. Zwanger ben je niet denk ik hoor anders had je ondertussen wel een duidelijkere test gehad