Sallie ik denk heel in de verte wel wat te zien, maar niets wat je zou verwachten op een dag overtijd... Ben bang voor indroger...
Wat rot toch he die onzekerheid.. Heel veel succes morgen, ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen!
Volgens mij is die met twee streepjes aan de zijkant, dus die met II links positief! En dan binnen 48 uur daarna je eisprong
Mooie! Wat Clearblue betreft: Ik vind 'm voor de mooi altijd wel leuk, maar een must is het natuurlijk niet als je al zo'n duidelijke streep hebt..
Dames, ik heb een vraagje mbt de ovulatietesten. Afgelopen week drie dagen lang pijn gehad van maandag tot woensdag. Woensdag was de pijn het hevigst en was het streepje ook het donkerst. Daarna heb ik gene pijn meer gehad. Donderdag heb ik nog een ovulatietest gedaan en was het streepje bijna verdwenen. We hebben ook drie dagen achter elkaar geklust. Als ik het goed begrijp, is omdanks de pijn en het streepje mijn eitje dus niet op woensdag gesprongen, maar op donderdag of vrijdag? Klopt het? Dan heb ik het dus niet goed begrepen en heb ik te vroeg geklust
Jah ik zie hem ook , het maakte me aan het twijvelen omdat ik eem week te vroeg ben met testen dacht ik van zou toch geen valse uitslag zijn ???
De pijn kan komen door de spanning in je eierstok van een bijna gesprongen eitje, dat kan dus erg goed voor de daadwerkelijke eisprong. Bovendien blijft sperma enkele dagen in leven in je baarmoeder en eileiders, dus als je de dagen voorafgaand aan donderdag of vrijdag hebt geklust, en op de dag zelf ook, zit je prima hoor!
Dank Mags voor de reactie. Dankzij de pijn is woensdag de laatste keer dat we hebben geklust. Ik hoop dat het de volgende ronde niet meer zo pijnlijk is, het vrijen is echt ontzettend pijnlijk kan ik je vertellen. Ik heb na woensdag ook geen langdradige afscheiding gehad of zo, die was het meest in de voorgaande dagen. Dus als ik het goed begrijp, is het meest pijnlijke voorafgaand aan de eisprong en niet je eisprong zelf? En tijdens je eisprong heb je ook geen last meer van afscheiding dan?