Allereerst welkom! Op de eerste foto zie ik niets, op de tweede foto lijk ik wel licht een tweede streepje te zien..
Op de bovenste lijk ik heel licht te zien, maar zo licht dat ik het nog geen streepje kan noemen.. Op de onderste zie ik niets. Wat eh, is dit, Lov?
Pfff lastig lov23.. Op de bovenste meen ik iets te kunnen zien, maar alleen de bovenkant van een streepje, loopt niet gelijkmatig door lijkt mij...op onderste zie ik niets...
Micchan uhmmmmm tja kwam er gister achter dat ik een pil schijnbaar niet geslikt heb... Dom dom dom... Waarschijnlijk de tijd geweest toen A in het zk lag. Geen excuus maar had toen wel even wat anders aan mijn hoofd.
Lov23, op de eerste foto zie ik wel iets. Maar het zou ook kunnen zijn dat het niet goed is doorgelopen. Want daarna lijkt de achtergrond witter te zijn dan het stukje daarvoor?
Heb m gespoeld omdat ik dat ook dacht.... Daarom heb ik de tweede test ook nog eens gedaan. Ze zijn beide van vandaag... Het zou wel heel erg toevallig zijn als ik nu van een keer de pil missen en bv geven zwanger zou zijn. Maar ik twijfel ook omdat het soms lijkt alsof er iets staat...
Nee is niet met ochtendurine Wanneer ik m precies vergeten ben weet ik dus niet... Zag gister dat ik de pil van maandag slikte terwijl het dinsdag was. Dus geen idee. En ik slik de minipil slik dus ook nog door.... Deze strip is bijna op...
Bedankt Micchan! Hier nog een foto van gisteravond, ik hoopte dat ik vanmorgen een duidelijker resultaat zou krijgen maar het is eigenlijk nog hetzelfde
sorry voor mijn late antwoord. mijn test was gisteren omo-wit, had gisteren ook klein beetje bloed bij afvegen,maar verder niks meer gehad. die test van zondag was van kv. ik weet het ook niet hoor haha. ik vond het ook een heel duidelijk streepje, maar misschien is het wel mis gegaan omdat ik een spiraal heb, alleen waar het echte bloed dan blijft? lijkt me dat ik dan toch meer had moeten bloeden? ik doe anders morgen nog wel eens een test voor de zekerheid, maar geloofniet dat ik zwanger ben
Oh jeetje, da's even behoorlijk schrikken dan! Snap dat je toen hele andere dingen aan je hoofd had..