Bij mijn tweede zwangerschap ( allebei miskraam)' kon ik 6 dagen voor nod al testen, ik ga proberen morgen niet te testen, als het mij lukt.
ik zie niks.. en heb op deze testen meerdere keren 'valse' tuurstreepjes gehad, mijn zojuist geplaatste indroogstreepje is ook van dit merk. Ik vertrouw deze testen dus niet zo
Heb met dit merk nog geen slechte ervaring.. Met die van zwanger en kids wel.. (Posi zw tijdens eisprong, de 123 thuistesten bleef negatief )
Die testjezelf cassette heb ik ook vaak valse streepjes mee gehad, sorry. Echt even wachten met testen dit is echt zonde van je geld, al snap ik heel goed dat je gek wordt hoor door de onzekerheid. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Mijn kruidvat test is echt bizar donker opgedroogd (4 dagen voor nod) ;
Hoi dames, tenet een nieuwe kruidvat test gedaan. ik had ipv 4 druppels 3 druppels gebruikt. test is nu lichter dan die van gisteren. Kan dat komen doordat ik nu 3 druppels heb gebruikt? Of maakt dat niets uit? Hij is zeker een heel tint lichter dan die van gisteren maak me gelijk weer zorgen
Hier, en bij vele anderen, verschilt de kruidvat steeds.. Ze zijn niet meer zo goed als ze ooit geweest zijn. Ik heb er veel over opgezocht omdat het mij ook zorgen baarde dat de test ineens lichter was. Maar het gebeurd zoooo veel de laatste tijd. Overigens na een paar dagen wel weer een donkerdere test en dag later weer een iets lichtere.
Mijn ervaring, heb twee keer een valspositieve test. Je kan het natuurlijk proberen, ik plas overal een streep op.
Heb op meerdere testen een streepje.. Ook op de kV gisteren.. Maar vind de dipstick minder duidelijk (kV testen op) zit ook pas op 10dpo.. Moet t maar ff afwachten ☺️