Met ochtendurine 1 of 2 dagen voor! Maar hee das een wilde gok, je kan er eigenlijk niet veel van zeggen....
Ik vind het een mooi roze streepje En verschild per zwangerschap en per vrouw of het voor of na de nod is. soms maak je snel aan en soms langzaam Maar hij is ieder geval positief Gefeliciteerd!
Valt niks van te zeggen. Ieder persoon maakt bij elke zwangerschap weer op een andere manier hcg aan. Kan dus voor of na NOD zijn.
Ja dat lijkt mij ook en het zat dus eigenlijk ook niet in de planning... We hebben nog een kindje van 3 jaar (net 3 geworden vorige week)... Maarja er zijn mij vast veel moeders voor gegaan die het ook gered hebben met 3 kinderen onder de 4 jaar
Ik moet nu heel hard lachen!! Ik zei begin van de maand nog dat het me niks zou verbazen als we nog een testje van je zouden zien. Niet in de planning? jullie vreeën zonder condoom dus een klein beetje wel gepland dus! Gefeliciteerd!
Iets ervoor.. Maar kan helemaal liggen aan hoe snel je HCG aanmaakt, hoe geconcentreerd de urine was, enz. Het is dus niet automatisch een 'slecht' streepje als je na je NOD zou zitten..
Gefeliciteerd! Ik had er 3 onder de 3, jongste wordt over 2 maanden 1 en we leven nog steeds allemaal, dus ja, het komt goed! (sorry, was even een off-topic-hart-onder-de-riem)
Ik dacht precies hetzelfde haha.. Vorige topic was van 31 maart en toen dacht je al dat je (ongepland) zwanger was en nu toch een maand later zwanger.. Gefeliciteerd!
Nee deze maand niet zonder condoom hoor BabyAngel.. Dus daarom mijn vraag voor of na NOD en dat het misschien toch nog van vorige maand kon zijn? Want deze maand is echt onmogelijk gewoon