Vanaf ongeveer 6dpo dagelijks deze Z&K testjes...voor afleestijd, alle 4 nagespoeld met water... Volgens mij ben ik gewoon een streepjes plasser..de eerste is trouwens de duidelijkste
Nou schijnbaar hebben meer vrouwen dit "probleem" helaas.... Heb er nu een aantal keer een topic van gezien...hoop dat het bij jou gewoon van een zwschap is maar dat ze niet echt duidelijk oplopen laat mij denken dat ook jij valse testen hebt. Klopt je banner trouwens? Want dan ben je wel errug vroeg
Ik ga van niks uit..vind het voor de eerst maand zo wel spannend om te testen maar wacht volgende keer gewoon wat langer Nee ik zit ook net naar die banner te kijken, kan al eerder testen...
Hier 4 testen van twee verschillende merken streepjes op, maar gisteren in een keer negatief, dus aangezien ik deze maand geen eisprong heb gevoeld twijfel ik of ze bij mij soms op een eisprong hebben gereageerd.
Dat zou inderdaad ook kunnen misschien. Voor mij kan dat in ieder geval niet want ik heb al eerder deze cyclus positieve ovu testen gehad...
Dames, hierbij mijn test met middagurine. Vandaag op mijn nod! Ik heb gewoon gedronken en geplast van te voren. Ik heb hem vanmiddag gedaan en binnen 3 minuten zag ik iets vaags nog vager dan nu en heb hem als negatief berekend(nog steeds een beetje) maar nu paar uur later wat duidelijker! Oh kan niet wachten tot ik morgenochtend kan testen! Wat denken jullie? Dit is een actiontest iemand ervaring mee?
Staat het streepje niet op de verkeerde plek.. ik zie zeker wat je bedoeld! Heb je hem al gespoeld met water?
Action streep hoort verder weg te staan. Deze is niet goed doorgelopem. Doe er anders even wat water op.. dan loopt hij door en kan je een eventuele streep ook beter zien.
Sparky heb ik al gedaan, deze streep bleef staan na doorspoelen. en had hem al als foutief gerekend morgenochtend weer opnieuw testen al 2 dagen overtijd.
ik zie zeker wat jij ziet. Niet bekend met deze testen.. hoop voor je dat je snel duidelijk positief test
Lasje, mijn eerste gedachte was ook dat de streep niet goed staat. Ik test ook al ff met action, moet zeggen dat kruidvat 2v5 veeeel duidelijker is dan action. En testpoint was ook mooi duidelijk. Anders een andere proberen?
Waarschijnlijk net als mij altijd het LH hormoon in je urine eerste duidelijkst omdat die het dichts bij de eisprong zit, ik heb met zk en kV altijd mini streepjes.. Frustrerend!!
Lieve dames, Zojuist een zwangerschapstest van de action gedaan, en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik zie duidelijk een lijn, maar deze is niet echt roze. Ik heb niet zoveel ervaring met testen, maar ik beschouw deze nog als negatief. Zou dit een indroger kunnen zijn? Reacties zijn welkom van de 'meer' ervaren testers.
Zo ziet mijn test van vandaag er ook uit. Ook action. Aangezien het bij mij zeker weten om hcg gaat (resterend van de miskraam) heb ik goede hoop voor je. ik duim voor je!