Bedankt voor de reacties. Zojuist (met middag urine) een nieuwe test gedaan en die blijft helaas wit. Nog even afwachten, spannend...
Ik heb afgelopen week 4 van zulke action testen gehad en ben absoluut niet zwanger volgens bloedonderzoek. Dus de action testen zijn heel onbetrouwbaar
Willen jullie meekijken? 26-3 MK gehad en netjes na 27 dagen ongi. Op cd 10 bij de Gyn geweest en follikel van 16 mm, waarna op cd 14 eisprong. Nu dacht ik eergisteren iets gevoeld te hebben wat evt innesteling kan zijn en die nacht daarvoor ook hevig gedroomd en sinds gisteren steeds een weeïg, dizzy, misselijk gevoel. Deze is met 2e plasje van de dag gedaan vandaag, echt een tuurder. Kan dit nog van mijn MK zijn? Ik had zelf het idee dat als ik nog hcg in m'n lichaam had dat ik niet een eisprong zou kunnen hebben, maar klopt het wat ik denk? Of is dit gewoon een hele vroege innesteling? Edit: op de volgende pagina is mijn ingezoomde foto beland...
Zie het streepje bijna niet, wel heeeeeel licht. Denk dat je het beste morgen een nieuwe test kan doen Ik had gisteravond ook een heeeeel licht streepje (bijna niet te zien op de foto, en vanochtend al een iets duidelijker licht streepje
Ik denk dat je nog erg vroeg bent met testen ... En zo snel na een innesteling al positief testen lijkt me ook sterk niet? Weet je zeker dat je een eisprong had? En heb je ook een witte test gehad na je mk? Want dan kan dit niet meer van je mk zijn hoor Ik zou nog even geduld hebben en pas over een paar dagen testen. Vooral als je weet wanneer je eispring was ben je nu toch echt te vroeg..,denk ik
De banner is uitgegaan van mijn normale cyclus, dus 29 dagen. Maar ik heb deze maand pas op mijn NOD mijn eisprong gehad. Zou dus nu op 9 dpo