Die zijn al best duidelijk voor 9dpo zeg! Weet je zeker dat je daarop zit .. Gebruik je ovu of temp je? Want ik vindt ze duidelijk. Denk dat je al rond nod zit namelijk. Gefeliciteerd !
Ik ook! Vandaar ook mijn vraag. Ik dacht dus wel eergisteren wat gevoeld te hebben (pijnlijke steken)...maar dan nog erg vroeg. Had wel witte testen idd. We zullen het gaan zien, sensitest is meestal mega betrouwbaar, dus fingers crossed dan maar!
Ja het kan natuurlijk heel goed zijn dat je zwanger bent klinkt allemaal erg goed. Maar die test is vreemd Wanneer ga je weer testen? En je tempt? Want dan kun je natuurlijk ook al goed zien of het raak is of niet. Heeeeeeel veel succes
Oh ja dan zou ik gewoon straks weer testen...je hebt er toch genoeg of niet Zijn dt de kruidvat testen? Die geven al snel een tweede duidelijkere streep.. Ik vindt die niet zo fijn. Had je wel nog doorgetest na deze testen de vorige keer?
Is deze ovulatietest positief (is van de action)? Het gekke is dat ik al enkele maanden een cyclus heb van 26 dagen...Dan is het ei wel laat of niet? Zie handtekening. Bedankt voor het kijken. Ik twijfel echt of ik deze als positief kan beschouwen...
Ik gebruik zelf ook altijd action testen,en als ik zo een streep had voelde ik de volgende dag duidelijk mijn eisprong. Ik zou vanavond lekker gaan klussen en dan morgen nog een test doen en dan kijken of hij lichter geworden is. Klus ze
Ben deze maand begonnen met temperatuur opmeten. Denk dat deze op 1 mei is geweest. Heb hier een link naar me kaartje: Temperatuurkaart
Ik denk dat je ei misschien wel al op 24 april is geweest zou prima kloppen met je testen ook. Dan zit je nu rond nod. Heb je elke ochtend op hetzelfde tijdstip getempt voordat je opstond? 1' mei dan zou je nu pas een week na je ei zitten dan kun je nog geen positieve test hebben
Ik had eerst ook al mijn vermoeden dat hij rond de 23ste/24ste is geweest vanwege de steken die ik toen had. Maar dacht dat je temp hoog moest blijven na je eisprong. Heb elke dag voor het opstaan gemeten op dezelfde tijd
Die lijkt mij positief ja! Je zou een korte LF kunnen hebben. Ik heb dat tijdelijk gehad toen ik weer een cyclus kreeg en borstvoeding gaf. Ik had dan dag 18 ei (dat is normaal voor mij ongeveer), en werd twee maanden al op dag 25 of 26 ongesteld. We waren toen nog niet bezig voor een tweede, maar ik vond het raar! Ik ben teunisbloemolie gaan gebruiken en kreeg toen veel langere cyclussen. Maar goed, ik zou iig gewoon aan de slag gaan
Ik ga morgen een cb test doen mijn cadeautje aan mezelf voor moederdag. Nou maakte ik me wat zorgen of hij wel een mooie termijn zou aangeven. Zw testjes heb ik niet meer, wel ovu. En dit was t resultaat Op naar n mooie cb test morgen ochtend (urine was heel licht door t vele drinken vandaag)