Indrooglijn is echt niet roze. Meestal wordt het grijs (tenminste bij mij wel) als het een indrooglijn is. Lijk op de mijne die ik gisteren had op 10dpo. Ben benieuwd hoe het met ons afloopt. Mijn NOD is ook over 3 dagen. Zal voor je duimen meid.
Dit is helemaal normaal dat de kruidvat test steeds duidelijker wordt na opdrogen Niet zo onzeker zijn je hebt een mooie test! Gefeliciteerd !
ja hoor, hartstikke positief! zo was de test bij mij ook en inmiddels 18,4 weken zwanger. Fijne eerste moederdag
Hihi, dit is mijn tweede moederdag al heb al een dochtertje van 21 maanden Zal woensdag weer me test plaatsen als ik zolang kan wachten
Hey meiden, Wat vinden jullie hiervan? Deze test is een paar uur oud. In het echt is het streepje een stuk duidelijker dan op de foto. Ik zit nu op 11 DPO (erg vroeg ik weet het) maar bij mijn dochter testte ik toen ook op 11 DPO licht positief. Alvast bedankt! Liefs, Lies
Bedankt voor jullie reacties! Helaas geen foto. Ik zag het wel maar manlief niet. Zegt genoeg over hoe duidelijk de streep dus was, hihi. Morgen nog maar een poging wagen .
Mss de strip eens in water houden dan spoelt het geel weg en word hij denk ik beter te zien. Spannend hoor!
Gefeliciteerd!! En andere dames ook gefeliciteerd! Ik ben idd ook zwanger want de testen werden steeds een beetje donkerder!
Dames, net een test gedaan in de veronderstelling dat t neg zou zijn ivm gebruik microgynon50 maar sinds paar dagen gevoelige borsten. Lijkt t nou alsof ik een streepje zie of maak ik mezelf gek?
Ik zie iets maar lijkt beetje vlekkig.. probeer m eens te spoelen met water. En morgen met ochtend urine weer een testje? succes
ik zie een streepje, maar hij lijkt grijs.. vooral aan de onderkant van de test herken ik een lijntje.. ik denk dat dit een indroogstreep is.
in het echt roze. Kan het alleen moeilijk fotograferen omdat het zo licht is. En ja van predictor. Ik zal over een paar dagen een testje doen met sensitest (goede ervaring mee) maar op dit moment niets in huis aangezien we absoluut niet bezig zijn met zwanger worden. Mocht ik zwanger zijn dan zal de test over een paar dagen donkerder moeten zijn. Ik ben vandaag ook per direct gestopt met mn pil want die was ik al een week aan het doorslikken.... Even afwachten dus... ik houd jullie op de hoogte...