Truelove, Ik zie niks sorry. Ukkie, ik zou zeggen de bovenste. Al zijn ze beide positief volgens mij.
Schiet mij maar lek... Ik zie toch weer een streep vandaag (kon het niet laten) zijn allemaal met 2e plas gedaan. Ik ben s morgens te moe om te denken om er 1 te pakken. Heb dan tussendoor nog niet gedronken.
@truelove ik zie het niet... @mariska op je eerder zie ik nu niks meer? Denk dat je gewoon tot je nod moet wachten en je testen negatief zijn
Ik zie niks eerlijk gezegd? Maar je bent nog maar een week na je ei, dan is dat ook normaal al zou je wel zwanger zijn? Heel eerlijk, ik snap niet waarom je zo vroeg test. Heelveel prille zwangerschappen/bevruchtingen overleven het niet in dit stadium, dus een heeeeeeel licht streepje voor NOD (zeker zo ver) zegt een stuk minder dan een streepje op of na NOD.
De reden: ik heb in mrt een miskraam gehad, wilde voor de zekerheid nog Es' een test doen, had al een keer een witte gehad, maar weggegooid. Dus wilde ter vergelijk een witte erbij plakken. Dat streepje op die vaan eergister was zoooo licht, nauwelijks te fotograferen. Gisteren geen streep verschenen. Uit nieuwsgierigheid nu dus nog 1 gedaan 😊
Maar op een eerdere zagen we iets toch? En die zie ik nu helemaal niet meer. Dus de streep is weggetrokken dan snap je wat ik bedoel... En over de eerder testen... Logisch dat je dat even wilde weten, maar nu stoppen hoor
Net nadat ik de foto's had geplaatst zette mijn menstruatie door dus ik weet genoeg! Dank je wel meiden
Zie wat je bedoeld hoor, alleen kan je er op 8 DPO nog niet zoveel over zeggen. Heb vorig jaar ook met die dipsticks hele lichte streepjes gehad en was toen niet zwanger