Sorry slechte kwaliteit, misschien hier op: Ik ben nu niet meer thuis dus kan geen foto meer maken. Hopen dat hij morgen ochtend duidelijker is.. straks even nieuw doosje halen....
Bekijk bijlage 3 Mijn test van vanmorgen.. Heb geen idee hoeveel dagen ik voor nod zit.. Morgen is het 4 weken geleden dat ik een mk heb gehad.. Testen van begin deze week waren allemaal negatief, en vanmorgen verscheen dit binnen 5 min.. Het is een test van sensitest, wat denken jullie? Heb ook een actiontest gedaan, daar verscheen ook een ieniminie lijntje op..
Sita, ik heb zelf ook op 7DPO positief getest, het kan dus wel! Wishfull, op de eerste test zie ik wel een streepje op de tweede niet.. spannend!
Bekijk bijlage 395040 Ik heb een druppeltje water op de kv gedaan, hij was erg geel geworden.. Misschien dat ie hier iets duidelijker op staat..
@evenstar de laatste lijkt mij positief! Balen dat ml de griep heeft @sweetygirl gefeliciteerd! @sita op de tweede foto zie ik iets! Spannend!! @wishfull op de sensitest zie ik een tuurstreep!! Spannend
Wat ben ik toch ook mega muts. Veel veel veel te vroeg tegen beter weten in getest op 7 dpo.. Ik denk een streepje te zien na 5 minuten.. ergens in de verte.. Toch voor de zekerheid 2 druppels water erin, en streepje zo goed als weg.. waarom test ik dan toch ook zo vroeg.. bah wat baal ik van mezelf heb hem nu weg gegooid! De drang was sterkter dan ik.. Image - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
Heb ik niet in huis En woon 5 km van de supermarkt... Misschien toch morgen of overmorgen nog een keer testen denk ik.. Wij zijn de 16e 9 jaar samen, zou toch een prachtig cadeau zijn voor ml.. Maar goed, ga er zelf maar van uit dat het een indroger is..
Oh, dan idd morgen of overmorgen nog een keer.. dan zou hij duidelijker moeten zijn.... Ik hoop het voor je....
Ik wil even mijn knaller komen showen Bovenste test van zondag 4+2 wk en onderste test van vandaag 4+5wk.