Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 25

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jvs12, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dames met een positieve test van harte gefeliciteerd!!

2. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wil iemand naar mijn test kijken? Ik zit waarschijnlijk op 13dpo, maar door een gemiste eisprong bij de FM op cd12 weten we dat dus niet zeker. Mn nod zou ook pas maandag kunnen zijn. Aan de hand van mn progesterongehalte denken ze echter dat t die vrijdag was.. (Was op vrijdag na eisprong 53)

Anyway, ik voel natuurlijk vanalles maat ik kan zelf geen roze streep ontdekken. Ik zie wél een streep maar vind hm zelf grijs/schaduw. Wat vinden jullie?

Foto staat in mn album, of via deze link.Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik zie het niet..

4. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Zie na heel goed turen idd een schaduwstreepje, voor nu denk ik negatief

5. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik ga ook uit van negatief. Ik hoop dat mn ei dan toch iets later is geweest dan gedacht. Door alle rare dingen van de afgelopen dagen dacht ik toch echt ff zwanger te zijn :(

6. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    #4506 Lizzy1987, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt: 15 mei 2014
    DSC_1175.jpg

DSC_1165.jpg

Oke nu juig ik stilletjes net nog een test gedaan action.. En Jahwel een streepje!! Tril op me benen!! Morge ochtend doe ik de digitale met indicatie van cb!

7. sita90

sita90 Niet meer actief

klopt, dat is ook de test van gisteren. Vandaag weer negatief:(...

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zit nog niet in het traject zelf.. vandaar:) Mijn hoop is gewoon zo groot omdat er nergens in de familie problemen zijn geweest hoewel veel van deze mensen de translocatie hebben. Daarnaast heeft tussen de eerste miskraam en de tweede bijna 4 jaar gezeten. En dan ineens vier maanden, en dan de maand er op weer.. en nu dus weer een vroege miskraam de maand er op. Het gaat allemaal ineens zo snel achter elkaar... ik had zulke goede hoop. Ik weet 100% zeker dat ik zwanger was, naast de 3 licht positieve testen. Voel me vandaag ook weer totaal anders... Pff:( Dit was onze laatste spontane kans omdat ik als ik ongesteld word aan de pil begin, want als het goed is kunnen we met een paar weken beginnen met de pgd. Ik ben nu nog in staat om te zeggen laten we het nog een maand opschuiven, maar dat kan ik maar beter niet doen.
    Zo raar dit.. ineens zo snel achter elkaar zwanger! heel dubbel wel, want die miskramen hakken er wel in.. maar nu weten we in ieder geval zeker dat het kan. iig bedankt voor je lieve reactie. Ik snap heel goed dat anderen er raar van opkijken.. maar ik zie zo op tegen de behandeling. En dan ineens zo vaak achter elkaar zwanger, dat moet wel eens goed gaan dacht ik.....

9. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    zwangere dames Gefeliciteerd!

@sita dikke knuffel voor jou! ! Had het zou gehoopt voor je :(

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sterkte meid, wat moet je toch lang wachten op een kindje. Ik vond 3 jaar al een hel

11. sita90

sita90 Niet meer actief

RSL & R85 thanks:)...

12. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag en je positieve test beertje13!

Sita: heel veel sterkte met alles!

13. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

Ten iedereen. Xxx

14. spunkie

spunkie Bekend lid

15 apr 2014
    528
    32
    28
    Noord-Holland
    Ovulatietest van m'n vriendin met ochtendurine. Ze drinkt overdag meer dan 2 liter water en er wordt gezegd dat dat de test beïnvloed.
    Vanmiddag nog maar een keer testen.

15. Sparky

Sparky Niet meer actief

Even 2 uur niet drinken overdag. Sochtends is hij niet betrouwbaar.

16. nathalieRM

nathalieRM Nieuw lid

15 mei 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    ik ben sinds gisteren op het forum en een beetje aan het meelezen en foto's aan het vergelijken met jullie:D Zelf heb ik woensdag een action test gedaan, gisteren was mijn NOD.
    ik had ook een heel dun roze streepje.. voor de zekerheid een kv er naast gedaan en die gaf ook een licht streepje aan.. het lijkt mij geen indroogstreepje maar goed ik wacht nog even een paar dagen (moet van vriendlief;) ma zo lastig ) en dan test ik nog een keer ben benieuwd. .

17. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hoi Natalie welkom!

Als de streepjes binnen de afleestijd verschijnen en mooi roze zijn is het positief hoor!
    Mss kun je een foto bijvoegen?

18. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    DSC_1185.jpg

Duidelijk!! Zoooo blij!!!!

19. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Mijn testen..

Eerste is 12 mei 17:00
    2e is 13 mei 07:30
    3e is 15 mei 16:30
    4e is 16 mei 07:15

De reden dat ik ze laat zien is omdat ik gister bloed heb geprikt, 12 dagen na TP en mijn hcg waarde toen 73 was. Wat vinden jullie van de testjes? Ben zo onzeker nadat ze aan de telefoon zei dat het aan de lage kant was..

Bijgevoegde bestanden:

20. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind ze mooi oplopen hoor.. Misschien een digitale doen??

Deel Deze Pagina