danielle dit is zeker een knaller, positiever kan hij volgens mij niet. babyleaf van harte gefeliciteerd. de spotting hoeft niets te betekenen. en bruin is een teken van oud bloed het kan evt nog van de innesteling zijn
Weet je zeket dat je je eisprong nog niet gehad hebt? Je test wel heeeel lang positief. Ik zou zelf op zo'n moment een zwangerschapstest er tegenaan gooien.
Kan dat dan? Een testje kan altijd heb er genoeg liggen dus Maar is dat mogelijk dat je zo lang positief test dat je zwanger kan zijn....
Ja daarom ga ik er vanuit dat het de eisprong is maar een zwtest kan altijd hè....nu wachten totdat ik moet plassen
Gisteravond had ik nog getest, maar gelijk aan de middag.................maar nu: Dus morgen/maandag eisprong en dinsdag op naar de gyn en hopelijk starten we de IUI snel weer op als deze ronde mislukt.
DanieleJ, ik vond het enkel vreemd dat je al 4 dagen positief test. En ze worden idd steeds meer knal maar ze waren al positief. Ik vind het zo lang voor een lh piek. Het is vast mogelijk masr ik dacht gelijk aan zwangerschap.
Duidelijker kan niet volgens mij En dan te bedenken dat ik deze week mijn eisprong zou hebben haha Ben zooooo blij
Graag gedaan hoor, er staat ook een positieve test van mij op....alleen een ovutest................maar hopelijk deze ronde geluk anders gaat het weer IUI worden.