Mijn testen.. 2e van onder is van vanmorgen (2e urine) en onderste van rond het middaguur. Klopt het dat action pas laat de piek aangeeft? En dus ook korte pieken aangeeft? Ik vermoed dan dat de piek vannacht is geweest. Wat denken jullie?
Ik heb gisteren en eergisteren veel krampen gehad. Vandaag nog maar 1 moment felle pijnen. Ik temp ook, dus zal wel zeker weten als hij geweest is, maar ben eigenlijk nu al benieuwd hahaha
Helaas ben ik denk ik ook een voorbeeld van streepjes plassen op zwanger en kids. Links is zwanger en kids, rechts kruidvat. Zit rond nod dus kruidvat had wel wat aan moeten geven denk ik.
Zo begonnen bij mij de streepjes 2 jaar geleden ook op Z&K testen, ze zijn vrij gevoelig hoor. Ik heb nog nooit valse streepjes gehad op Z&K, ik vind ze het meest betrouwbaar de ovu en zwangerschapstesten.
Mijn streepje met zwanger en kids bij de vorige zwangerschap was minder duidelijk. Maar kruidvat gaf toen ook al een roze streepje... Ik heb net weer ovutest gedaan en die is gelijk aan of heeel iets lichter dan de laatste test op mijn foto. Vermoed dat ik de piek gemist heb.
Helupppp! Voor het eerst een test gedaan! Kruidvat van 2 voor 5 euro vandaag is 2a3 dagen voor nod. Dacht probeer eentje voor Fun rond 17.00 uur! Tril helemaal en geloof het niet helemaal. En en wat denken jullie!? Meiden met ervaring met testen ! Maar heb ook menstruatie krampen echt raar!!
Awww Dankje ladies snap de lichte menstruatie krampjes niet en ook niet de puisten in mij gezicht die ik krijg vlak voor menstruatie pffff
heel duidelijk meis, gefeliciteerd!! menstruatie-achtige krampjes én puisten e.d. (hormonale klachten) kunnen ook bij zwangerschap voorkomen, had ikzelf ook 2x iig
Ik ben 5 weken en heb ook af en toe ongi krampen hoort erbij.. Ook had ik veel puistjes, die zijn nu weg.. Ik zeg gefeliciteerd en geniet ervan!!
Ik heb geen idee hoelang het duurde voor de streep zichtbaar was.. Test is gedaan op 9dpo.. Wat denken jullie?
anique ik zie een 2e streepje en ik denk niet dat dit een indroger is. dus alvast een voorzichtige felicitatie. misschien morgen ochtend nog een keer testen
Wow wat leuk zo die positieve berichten word er helemaal blij van @anique. Gefeliciteerd die is al vrij duidelijk ook al is het nog vroeg @daniellej. Wat een leuke verrassing! Echt superrrrr!!! Gfeliciteerd @momma. Heel duidelijk. Is je ei misschien vroeger geweest? Anders zeg ik; een tweeling gefeliciteerd geniet ervan!