Noralie jeetje meid..... Had ik niet gedacht.. Veronique jammer...want je wilde het toch graag volgens mij he.. Mop is die van vanavond of vanmorgen....anders zou ik nog eens een testje doen...
Deze streep stond er echt meteen al geen indrogers dus Ik heb het wel wat later gefotografeerd omdat ik toen ook even weg moest maar kleur etc.. was niet veranderd enne ik wacht gewoon tot ik ongesteld wordt en slik dan weer de pil Komt geen sex tussendoor haha.
Het was wel leuk geweest als het zo was maar niet zo erg We wachtten nog paar maanden en zodra het moment er is gaan we voor een 3e. (vriend wilt er zelfs 4! als dit allemaal mag lukken ) Willen eerst dat zijn bedrijf goed gaat lopen en hij weg kan gaan waar hij nu werkt.
Denk gewoon echt dat jij een streepjesplasser bent. Jij hebt gewoon bijna altijd lichte streepjes erop! Maar indd.. ze hadden bij een zwangerschap nu echt duidelijker moeten zijn.
Van vanmiddag 16.30. Had tijdje niet gedronken dus leek me goed moment. Vanavond sexy time en dan morgen ochtend weer testen. Als dan knaller is morgen avond nog een keer sexy time
Pfff wat duurt de uitslag lang.. knuffel meis.. Kunnen ze wel verklaren waar die streepjes dan vandaan komen? Gewoon stomme pech elke keer?