Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 25

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jvs12, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    babylove een action test heeft een voorgedrukte lijn. Toevallig zag ik dat vorige maand voordat ik m ging gebruiken! Maar hoop dat t raak is voor je!

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    evenstar duidelijk! Gefeliciteerd!

3. Mamalicious30

Mamalicious30 Bekend lid

4 mei 2013
    667
    0
    0
    wow evenstar! Ik denk dat je zwanger bent; -) Nog ff geduld... xxx

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Zwangere gefeliciteerd!

Brunette, ben je al lang gestopt met anticonceptie? Het kan zijn dat je een onregelmatige cyclus hebt. Zolang dit niet extreem lang is is er overigens niks mis mee hoor.

Ik heb een foto toegevoegd van mijn action testen deze ronde. De donkerste is positief.. Ik denk dat ik de echte piek gemist heb. Maar daarna liepen ze redelijk af en temperatuur gaf bevestiging van de eisprong.

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd meiden met een mooie positieve test!

6. Duvellie

Duvellie Niet meer actief

Brunette.. Dit was waarschijnlijk mijn knaller ovulatie met de action test.. Je hebt hem of precies gemist doordat hij piekte op moment dat je niet testte of je moet toch nog wachten?! Vind ze allemaal niet echt knalknalknal

O en iedereen die positief heeft getest, gefeliciteerd!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      4
  7. Brunette1989

26 mei 2014
    33
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Adriana: Er zit idd 1 donkerdere bij. Laat ik er maar vanuit gaan dat ik de grootste piek gemist heb. Ik vraag me ook idd af of de action testen de grote piek aangeven. Dit heb ik nog veel gehoord. Hetzelfde bij de van de action. Maar dat kan bij iedereen verschillend zijn natuurlijk.
    @Sparky: Ik ben al 7 maanden gestopt met de pil. De laatste 2 cyclussen duurden 22 dagen. Laatste keer had ik wel een heftige menstruatie. Misschien dat het daarom wat langer duurt. .
    @Klein duimpje: gefeliciteerd!
    @Duvelli: dat is idd een knaller! Ik blijf nog paar dagen door testen. Als ze wit blijven heb ik hem idd gemist denk ik.

8. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    @Sparky, hij moet toch nog veel donkerder?

9. Sparky

Sparky Niet meer actief

Klopt... ze liepen de dag ervoor langzaam op en sochtens (2e urine) was hij donker maar echt niet knal. Daarna werden ze langzaam lichter. Toch echt mijn eisprong gehad een dag later. Dus waarschijnlijk is de piek snachts geweest.

10. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik ben hierdoor ook echt niet tevreden over de action oulatietesten.

Ik had ook zwanger en kids en die werden al veel eerder donkerder. Maar helaas net voor de piek waren die op. Volgende ronde gewoon weer zwanger en kids.

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dames ik kon het niet laten na vanmorgen mn tuurstreepje. ...dus vanmiddag vanaf 14.30 niets gedronken en om 17.00uur nogmaals getest :)

Bijgevoegde bestanden:

12. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Mooie testen Chriss! Gefeliciteerd!!

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dank je wel! Maar dan zie ik jou onderschrift en dan word ik toch weer een beetje bang! Wat een kl...gevoel is dat zeg. Lief dat je dan wel zo reageert :)

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Is altijd spannend, zeker de eerste weken, dat ga ik nu ook allemaal weer meemaken, helemaal omdat ik nu eigenlijk nog voor NOD getest heb.

15. Lissa90

Lissa90 Niet meer actief

Waaaa ik kon het nog steeds niet geloven.. Gister voor het eerst positief getest (4 dgn voor NOD) met zowel CB als kruidvat 2v5 en dacht voor de zekerheid vandaag nog even testen (zelfs met middagurine) en ook deze test positief! Voel me nog zo onzeker aangezien ik wel heel vroeg positief getest heb maar we duimen duimen! Ben zo dankbaar :).. Wens iedereen heel heel veel succes de volgende ronde en alle zwangere dames gefeliciteerd!! Ik duim voor jullie allemaal!

Liefs Lissa

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,6 KB
      Weergaven:
      14
  16. Lissa90

Lissa90 Niet meer actief

En die van gister!

Bijgevoegde bestanden: