meiden ik heb een vraagje. ik heb een LF van 12 en zit op 8 dpo vandaag, zou ik morgen kunnen testen met de action test (die kunnen vanaf 4 dagen voor nod) (met ochtend urine dan uiteraard) maar bedoelen ze daar niet mee als je een LF van 14 heb (Die 4 dagen voor nod)? vriendlief heeft zo erg het voorgevoel dat het raak is deze ronde, en zijn voorgevoel zit er bijna nooit naast hopelijk nu ook niet maar wanneer raden jullie mij aan op zn vroegst te testen met de action test met een LF van 12
dag meiden ik heb vandaag getest 5 dagen voor NOD, zien jullie ook streepje op de onderste test? want denk soms dat ik het me inbeeld, omdat het nog erg vroeg is valt nog veel af te wachten, maar toch een streepje hé niet? de bovenste test is van mijn vorige zwangerschap op NOD. groetjes
pfff ik durf het nog amper geloven, ik zal volgende dagen nog maar afwachten of het goed blijft gaan en streepjes blijven verschijnen, voor allen die nu in spanning zitten, ik duim mee voor jullie
@luckystar ik ben niet kapot van de action testen... Maar je kan het altijd proberen maar het is wel nog erg vroeg hoor... Ik zou nog 2 daagjes wachten met testen .. @dorien ik zie m!