Afgelopen donderdag hebben we nog een kans gehad ha ha en hopelijk vanavond dus, maar herald is erg veel weg voor het werk, soms meer dan een volle week aaneengesloten en dat is in deze context best wel stressvol. Ik prijs mezelf al gelukkig dat het nog steeds geen "moetje" is geworden, ondanks dat we inmiddels al in ronde 16 zitten... We hebben er tenminste nog wel plezier in ha ha. Stel nou dat hij toch niet thuis is vanavond, is er dan nog een beetje een kans dat de "opbrengst" van donderdag m'n eitje bevrucht of zou dat wishful thinking zijn? Met andere woorden, hoe is de kwaliteit van die "restjes" na 3 tot 4 etmalen?
Ja hoor kun je zeker vanuit gaan Op de vraag uit je andere berichtje: Ik denk dat dat van donderdag geen grote kans heeft. Het komt voor, maar eerder niet dan wel, geloof ik..
Zo'n soort streepje had ik ook alleen zie dat je test opgedroogd is. Zou er even water op gooien en kijken of het streepje er dan nog staat. Moet wel roze zijn
Wat zeggen jullie ik ben 9 of 10dpo ben niet zo goed in het rekenen. Ik vind alleen beide lijntjes uit het midden staan. Streepje is in het echt wel licht roze overigens.
Heb de test in de vuilnisbak liggen, ga van de week gewoon een nieuwe doen, denk dinsdag of woensdag. Dan zit ik ook dichter bij nod! Wil me er nu nog niet teveel aan vastbinden dat hij positief zou zijn. Maar moet het bij de ha morgen aangeven...
Ik kon het nergens vinden maar heeft iemand van jullie (Lov23) nog iets gehoord van Véronique hoe het is afgelopen met de vage testjes??