Heb vandaag weer een test gedaan, aangezien ik misselijk opstond, vandaag 3 dagen voor nod. Wie wilt er meekijken? Bekijk bijlage 385206
Wie kan mij uit de onzekerheid halen? 21/2 vroege miskraam gehad bij 4 + 2. Geteld vanaf miskraam ben ik nu wederom 2 dagen overtijd. Vrijdag (1 dag voor nod) bovenste test. Die daaronder van vanmiddag (dus geen ochtendurine) Ben ik echt zwanger of zit er nog hcg in m'n lichaam van MK?
Had je doorgetest tot je een witte test kreeg na je mk? Lijkt mij dat het hcg wel weg is....maar zelf ervaring met lang hcg in mijn lijf dus durf dat niet zeker te zeggen... Maar je was kort zwanger en het is al een paar weekjes geleden....dus ik denk dat dit een nieuwe zwschap is..
Denk dat je opnieuw zwanger bent. Testje onder is duidelijker dan bovenste. Heb je na mk nog getest? Had je toen een witte?
Ja ik heb nog een keer getest na MK, was toen wit maar was wel een goedkope actiontest. Daarmee testte ik vorige week 2 dgn voor nod nog negatief dus weet niet hoe betrouwbaar die actiontesten zijn?
Nou als je maar een witte test na je mk hebt gehad.... Je nod is natuurlijk wat moeilijk na een mk om die te bepalen dus die van vorige week zegt niet zoveel Ik denk dat het wel goedzit....gewoon even doortesten de komende dagen
Dit is gewoon weer een nieuwe zwangerschap dan! Alvast voorzichtig gefeliciteerd en hoop dat het nu wel goed gaat voor je!
Aangezien de onderste donkerder is, denk ik een nieuwe zwangerschap! Lees nu dat je ook wit getest hebt, dan vrijwel zeker een nieuwe zwangerschap!