Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke!) ovulatie en zwangerschapstesten ->deel 25

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jvs12, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    @lov maar ook met een lange cyclus kan de lf te kort zijn hoor.. Vriendin van me had een cyclus van 38 dagen met ei pas op dag 28/29

2. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    Rare dingen die lichamen van ons !

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat hoop ik, ik had ook ineens een kortere cyclus.
    Vraag mij nu wel af of dat zo blijft.

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd dames met een positieve test!

5. marloesje24

marloesje24 Fanatiek lid

28 mrt 2011
    1.474
    395
    83
    We zullen t wel weer zien.. ! Nu weer testen turen !

6. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Hier ff lichte paniek. Ik heb de digitale test van clearblue gedaan en die gaf naar heel lang nadenken zwanger 1-2 weken aan. Zie foto. Hij zou nu toch wel 2-3 weken moeten aangeven? Het zit me ook totaal niet lekker dat ie er zo lang over moest nadenken.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,1 KB
      Weergaven:
      8
  7. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    En dit is mijn kruidvat test van vanmorgen. Het lijkt wel of er geen verschil zit met de test van eergisteren. Of zie ik ze vliegen? Ik ben hem echt aan het knijpen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,3 KB
      Weergaven:
      9
  8. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik had met 4+2 ook nog zwanger 1-2. Vooral over de 1-2 moest hij lang nadenken. Waarschijnlijk zit je dan net op de grens!
    Pas met 4+4 weer getest en toen stond er binnen 2 seconden 2-3.

En nu? 17 weken zwanger.. Vertrouwen hebben dus!! En gefeliciteerd!

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren!

9. chichi

chichi Actief lid

27 mrt 2009
    298
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Utrecht
    Bij mij precies hetzelfde verhaal. Over "zwanger" hoefde de test niet lang na te denken, maar het duurde echt lang voordat er eindelijk 1-2 weken verscheen. Ik heb echt spijt dat ik de test gedaan heb. Brengt alleen maar meer stress met zich mee.

Jij ook gefeliciteerd!

10. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Je hcg verdubbelt in 48 uur dus kan goed hoor!

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Spijt en stress had ik helaas ook toen. Maar oprecht, het is allemaal goedgekomen! Heb vertrouwen in je lijf. Dit kleintje is niet voor niets ingenesteld!
    Ik heb na die 2-3 ook helemaal niet meer getest. Mijn man was iedere keer bang dat er niet-zwanger zou komen te staan, dus de stress werd hier met iedere test alleen maar erger.

En dank je wel!

12. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ben vandaag ongesteld geworden. Wat een teleurstelling want bij de eerste twee was het gelijk raak. Maar ik moet niet zo zeuren als ik kijk hoelang anderen al bezig zijn ;)

Wat ik dan wel raar vond is dat mijn man heel opgelucht was toen hij hoorde dat ik ongesteld ben en ook nog eens begint te twijfelen weer :(

Even een goed gesprekje vanavond want ik wil wel weten waar ik aan toe ben.

13. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel

Ai succes vanavond, dat is gewoon echt niet leuk om te horen. Hier zei vriendlief 2 weken terug, zullen we er even niet zo mee bezig zijn? Euhm, ja jij hebt makkelijk praten, maar goed dat vertel ik je gewoon niets meer oke? Pfff mannen.... Zou fijn zijn als zij ook eens duidelijk tegen ons zijn.

14. TalChan

TalChan Lid

17 mrt 2014
    57
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanochtend een test gedaan van Kruidvat (2 voor 5 euro). Na ongeveer 15 min zag ik dit streepje. Ik ga ervan uit dat het een indrooglijntje is, ik vind het erg licht en een beetje grijs.

Heeft iemand hier ervaring mee bij de kruidvattesten?

Gisterochtend had ik trouwens ongeveer eenzelfde dun lijntje na 15 minuutjes bij een gevoelige zwangerschapstest van zwanger en kids. Overigens weet ik niet precies wanneer mijn NOD is, ik denk vrijdag (28e dag). Mijn eisprong heb ik niet gevoeld, maar dit merk ik nooit.

Graag hoor ik jullie mening...

Bijgevoegde bestanden:

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik vind dit streepje te duidelijk voor een indroger.
    Deze is zeker positief.

16. TalChan

TalChan Lid

17 mrt 2014
    57
    3
    8
    NULL
    NULL
    @BLIS: Bedankt voor je snelle reactie. Ik durf nog niet te hopen haha. Vind het wel frappant dat ik bij twee verschillende merken een dergelijk streepje krijg... morgen nog maar eens kijken!

Overigens vind ik het sowieso erg spannend, aangezien dit pas mijn tweede ronde na een curretage is. Duimen dus:)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Logisch dat je dan nog niet durft te hopen, zou ik ook hebben.
    Morgen nogmaals testen, de test zou dan wel een stukje duidelijker kunnen zijn.
    Ik duim voor je.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die is positief hoor;)kruidvat droogt langzaam op tegenwoordig

19. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Heeft er hier iemand ervaring met de zwangerschapstest van 123thuistesten? Nu 2 dagen overtijd..gisteravond een test gedaan, heeeel licht streepje. Dacht probeer in ochtend nog een keer met ochtendurine, weer heeeel licht streepje. Wel binnen de afleesbare tijd..maar moet wel echt in het licht kijken om hem te zien. Kan me niet voorstellen dat het klopt. Dit in onze eerste ronde, altijd koperspiraal gehad dus geen last van eventueel ontpillen. Iemand ervaring met vage streepjes op 123thuistesten testen?

20. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Jetski, ik heb ook 123thuistesten en nooit hoeven twijfelen. Niet zwanger was echt zonder twijfel witter dan wit!

Deel Deze Pagina