Wauw raar is dat toch. Als ik naar de test kijk denk ik ach het zal wel niks zijn stel me eigen weer aan ofzo haha. We zien het morgen! Heb morgen alleen die van de kv. Heb je geen foto van die van gisteren?
Gefeliciteerd Ssh, mooie test voor 12 dpo! Ik denk dat jullie ei nog moet komen scrat en frummeltje. Hoeveelste dag van jullie cyclus zit je en hoelang duurt jullie cyclus gemiddeld?
Beetje bewerkte foto, maar echt een stuk lichter!! Gewoon haast niet zichtbaar! Tuuuuuuren! Test van gisteren: Bekijk bijlage 383379
Dankje gimby! Ben benieuwd! En ssh ik heb echt te slechte ogen voor die foto haha beetje onduidelijk maar die streep lijkt veel duidelijker dan dat gekke tuur streepje van mij die er misschien niet eens staat haha! Voel je je eigenlijk ook zwanger? Ik heb eigenlijk nergens last van. Ja donderdag menstruatiekramp gehad en sindsdien soms steekjes maarja kan ik me ook inbeelden...
Ik heb een aantal dagen menstruatiekrampen gehad. En heb nu ongeveer 5/6 dagen gevoelige borsten! Had echt al het gevoel dat ik wel eens zwanger kon zijn en mijn gevoel klopte ook nog! Meid doe morgen of overmorgen nog een test en als die donkerder is weet je genoeg Niet iedereeen voelt zich gelijk zwanger! Xx
Jaloers, zo lekker kort! Ik denk dat hij morgen of overmorgen echt knalt, maar zou voor de zekerheid al wel regelmatig klussen..
Raar dat je dan zo'n gevoel kan hebben. Achja ik laat het morgen weten ben benieuwd! Lig nu op bed maar gloei helemaal in mijn gezicht! Xxx
Ik hoop ook snel duidelijkheid te hebben, positief of negatief maar in het duister tasten is ook niet fijn meer!
Ik ben ondertussen bijna 2 weken overtijd.. 1x positief getest met predictor early en 1-2 keer licht positief met kv test en vandaag goedkope action test en weer enorm negatief
Misschien bloed laten prikken allebei? Echt raar heb helemaal geen last van me borsten ofzo alleen lijken beetje groter maja kan ook zijn van naderende menstruatie. En jullie?
Gewoon nog een keer assistente vragen en zeggen dat je zo'n bloedprikbrief wil hebben dan kun je gaan wanneer je wil.