Dag 27 en zojuist deze test (action) gedaan. Ruim binnen afleestijd zie ik een licht 2e streepje verschijnen. Ik heb geen idee hoe lang m'n cyclus nu is. Het is de 2e ronde na mijn curettage. 1e menstruatie na curettage was na 42 dagen. Wat zien jullie? Wat zou het geweldig zijn als deze positief is.
Ik zie m ook zeker! Spannend meid! Zou morgen nog even testen evt met een kv test! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Waaaaaah!!! Dank jullie wel voor het turen. Ik ben opeens super zenuwachtig. Ik was helemaal nog niet van plan om te testen, maar ik had het gedaan voor ik er erg in had. Nu heb ik zo'n spijt dat ik het niet samen heb gedaan. Morgen doe ik een kV test.
Ik heb ook een licht streepje gehad op de action test en ben echt zwanger! Hopen op mooie oplopende testjes!
Toch ook nog een kv test gedaan. Ook daar een heel licht streepje, maar was ook een heel licht plasje. Meteen bij de kv een dure cb test gehaald. Die doe ik morgenochtend.
Meiden willen jullie even meekijken.. Ik ben al een paar dagen aan het testen met ovulatietesten en gisteren had ik een bijna positieve ovulatietest en die van net is minder duidelijk als die van gisteren... welke conclusie kan ik hieruit trekken? Bovenste is van gisteren onderste van nu
Ja bij mijn vorige maanden heb ik altijd na zo'n streepje van gisteren een positieve test.. ma nu dus minder duidelijk...
Hier is het helaas game over! Miskraam zet door, ik heb helderrood bloedverlies en menstruatiekrampen die steeds erger worden. Ik hoop dat alles er snel uit is.