mijn test van vandaag. heb er 2 gedaan zagen er beide zo uit.. 3 dagen voor nod nu. kan ik al denken dat ik zwanger ben of is de kans nog heel groot dat ik vrijdag ongesteld word?
wat jammer chici, blijft verdrietig. Gelukkig heb je ook al een gezond zoontje rondlopen, ik herken het wat je zegt, dat je blij bent dat je hem in ieder geval hebt. Dat verzacht de pijn een btje he? Ik zag idd aan je testen dat ze lichter werden, dus was er al bang voor bij je... Succes in de volgende ronde
Hier de mijne na terug plaatsing dag 8, van gisteravond en onderste vanmorgen, morgenvroeg weer eens kijken, hoop t zo! Pregnyl zou niet oplopen dus spannend
Oké dank je wel dan word ik dus echt nog niet gek hahah Ik zit wel eens mee te turen naar foto's en dan zien jullie 2 streepjes en ik zie echt niks dus ik ga nog weer even 6 dagen wachten ik hoop dat het me lukt hihi en ik plaats hier gewoon de foto's
Ik zie wel iets staan op de plek van de streep maar kan er weinig over zeggen. Beetjr onduidelijk! Tess, gefeliciteerd!