Dames vraagje ik heb geen vroege testen meer maar zit nu op 4 dagen voor nod heeft het dan nut om te testen???
Ja pss..maar goed..Hij had denk ik wel donkerder moeten zijn. En mijn ochtendurine is altijd heel geel idd haha
Hallo dames Misschien kan iemand hier mij helpen. Misschien kan iemand even kijken. De onderste testen lopen van gister middag naar gister avond naar net. Die lijkt mooi op te lopen. Maar de bovenste test is de onderste van gister en de bovenste van vandaag. Daar lijkt mijn ei al te zijn geweest. Mijn temp is wel mooi laag vandaag lager dan hij in deze cyclus is geweest. Welke test is juist en wanneer was of is mijn ei sprong? Pff lastig hoor al die dingen.
Ik zie op jouw test geen tuurstreepje hoor. Er wordt steeds gezegd dat actiontesten niet goed zouden zijn, maar denk dat het per persoon scheelt. Er zijn ook topics terug te vinden over kv2v5, Etos, 123thuistesten, z&k testen, die steeds vaker indroog of valse streepjes geven. En topics dat het niet uitmaakt welke test ze pakken ze toch altijd streepjes plassen. Ik snap dat je een punt wil maken, maar het bewijst niks, in mijn ogen zelfs eerder dat het dus wel werkt want ik zie echt geen tuurstreepje of überhaupt een 2e streepje.
Nee maar ik zie er nooit wat in hahaha als ik hier foto's voorbij zie komen zie ik er nooit wat in en anderen zien dan een streepje maar mijn vriend zag wel een streepje zei die
Beetje t zelfde als eergister maar goed ik zit op dag 10 nu na terug plaatsing en denk dat ik best tevreden mag zijn met dit al.. Alleen voelt dat nog niet zo.. Denk na maandag pas