@mj89 ik lijkt heel vaag iets te zien op je onderste test! @diane woehoe gefeliciteerd meis! @ukkie sorry ik zie niks!
Klopt maar gezien op zw en kids vanaf de eisprong een streep bleef houden op de zw test en veel symptomen had kon ik me niet inhouden maar ik ben idd veel te vroeg dus kan nog alle kanten op gaan.. In het echt zie ik trouwens wel een grijze streep maar die staat veel te ver naar rechts dus is Zowieso vals
Je bleef op een zw test een streep houden? Of bedoel je ovu? Ja joh kan idd nog alle kanten op. Die zie ik niet, trouwens Ukkie, dat tweede streepje,maar in het echt zien de testen er toch anders uit.
Ja dag van eisprong dag erna en 4 dagen na eisprong een lichte streep op vroege zw test.. maar op dag van ei reageerde hij op mn eisprong maar de dagen erna vond ik vreemd.. dus vandaar deze test. Maar ik wacht nu "gewoon" af tot mn nod.. als dat lukt @seepje mooie streep! Gefeliciteerd
seepje en Rainbow gefeliciteerd mooie testen. de cb met indicator doet het nu ook bij jullie beide hihi
Goh , vreemd Ik hoop dan toch nog die 'niet zwanger' bij de CB weg te krijgen! Maandag bloed laten trekken bij de dokter, kon vandaag ook al maar dat vind ik precies zo vroeg!