Jes12, de eerste dag vd bloeding kan je gelijk beginnen met tellen.. Wat heerlijk dat je al weer positief test! Je had al wel een witte test gehad na de mk??
Jaa heb al een witte test gehad ☺ maar dat zou dan betekenen dat ik al 5 weken ben lijkt me al wat ver voor de testen die nu pas positief worden toch? ik ben zooo blij met dit forum dat ik hier mn blijheid en al mn vragen kwijt kan !! echt super.
Oh super !! Hoezo vijf weken dan? Ik heb ook lange cyclussen maar dat maakt het niet dat je dan langer zwanger bent want de eisprong is twee weken voor nod.
omdat ik vandaag precies 5 weken geleden begon met bloeden snap je? normaal gesproken had ik een cyclus van 28 dagen na de mk kreeg ik na 3 weken weer een eisprong dus een week later dan normaal. maar het leek me dan het meest logisch om van de eisprong uitte gaan en dan +2 weken.. maar dit is echt een vraag voor de verloskundige denk ik. die ga ik deze week weer bellen voor een afspraak☺
Lieve dames, aangezien ik jullie verteld heb dat ik zwanger was wou ik jullie nu ook even laten weten dat ik helaas niet meer zwanger ben...😥 ik wens iedereen heel veel succes en geluk met de zwangerschap! Bedankt voor jullie steun en dat jullie wouden mee turen... Hopelijk tot snel weer met een mooie krachtige test...zal eerst dit verwerken...💋
Tuurlijk dat begrijp ik, maar ik heb regelmatig een cyclus van 43 dagen, maar me eisprong is altijd twee weken voor nod, zowel bij een cyclus van 28 dagen als een cyclus van 43 dagen.. Maar als ik zwanger zou worden bij een cyclus van 43 dagen zou ik niet langer zwanger zijn, snap je? Omdat je eisprong later is en niet omdat je lf fase langer is
Gefeliciteerd voor alle meiden met mooie testen! En Diana, wat jammer dat je nu toch bloedverlies hebt... Heel veel sterkte meid!!
@xmmoonlightx oh ja op die manier had ik het nooit bekeken.. ging er alleen maar vanuit dat een cyclus 4 weken duurt maar dat is natuurlijk niet altijd zo. ik bel morgen vroeg me vk even op om het daar na te vragen! bij mn vorige zwangerschap bleek ik bij de eerste echo een stuk minder ver dan gedacht daar was ik wel erg teleurgesteld door en dat probeer ik me nu te besparen door er maar gewoon vanuit te gaan dat ik 4 weekjes ben en dan merk ik het vanzelf☺☺
Eerst wil ik alle nieuwe zwangeren feliciteren En dan nu het volgende... Deze maand ben ik doorgegaan met ovu testjes om te kijken wat ze doen na de eisprong Nu heb ik een nega zw test en roze afscheiding, maar wat moet ik van deze testjes denken? Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven
Snap je vraag niet helemaal maar dat zal aan mij liggen denk ik.. Want zijn dit nou ovu testen of zwangerschapstesten? Oh zie ovu testen. Deze zijn allemaal negatief