Hoi dames Zouden jullie even mee willen kijken naar mijn testje? Vandaag is m'n nod, maar nog geen teken van ongi. Ik lijk iets te zien, ben benieuwd of jullie het ook zien of dat ik t me inbeeld !
ik durfde deze test bijna niet te doen was zo bang dat die negatief zou zijn maar mn angst was nergens voor nodig!!! nu alleen de vraag, hoe geniet je van je zwangerschap terwijl je pas een miskraam hebt gehad���😳 ik ben er superrr blij mee maar zo bang dat het weer mis gaat en niemand in mijn omgeving lijkt dat te begrijpen het enige wat ze zeggen ach deze x gaat het vast goed maak je niet zo druk enzo pff..
@mommy ik lijk iets te zien heel in de verte zou als ik jou was een dag of 2 -3 wachten en weer testen !
MommyM ik lijk wel wat te zien.. En Jes12, gefeliciteerd! Wat fijn dat je gelijk weer zwanger mag zijn. Ik hoop dat het deze keer goed gaat, krijg je ook eerdereen echo nu?
dankje! ja ik hoop het ook zoo ! 7 juli krijg ik mijn echo dan zou ik rond de 7 weken zijn.. duurt nog 3 weken hoe ga ik dat volhouden zo lang ...
Gefeliciteerd meid! Ik herken je gevoel maar al te goed, ik heb zelf nu al 2 goede echo's gehad maar toch kan ik nog steeds niet genieten, veel te bang dat het toch weer mis gaat. Ik denk zelf dat ik pas kan gaan genieten als we het eerste trimester voorbij zijn..
Gisteren een Omowitte test en nu tuurstreepje.. Ik ben over gestapt van dipstick naar deze midstream omdat ik daar altijd streepjes op had. Maar nu twijfel ik omdat het wel hetzelfde merk (zwanger en kids) is.. Beetje vergelijkbaar met paddy. Straks toch maar kruidvat halen? Zien jullie hem? MommyM, ik lijk idd af en toe wat te zien..
Mmm. Is een kruidvat net zo gevoelig? Action was net ook negatief. Ja ik vind het ergens ook bemoedigend, vooral omdat midstream bij mij altijd negatief bleef ook al gaven de dipsticks wel een streepje.