Gefeliciteerd! Je ha hoef je niet perse in te schakelen hoor. Straks wel een vk @rostie gefeliciteerd !
Ik zie op de onderste een licht streepje. Voorzichtig gefeliciteerd. En alle andere damens ook gefeliciteerd!! Echt veel positieve testen gezien
Gefeliciteerd zwangere dames!! Nou.. ik posten gister een foto van mijn action ovulatie test... en kreeg het advies van sommige om s'avonds nog even een test te doen.. dat had ik gedaan.. wel pas om 22:45 uur want ik moest weg om 19:45 uur en de eerste test had ik om 16:00 uur gedaan dus ik dacht om dan al om 19:30 uur een test nog te doen.. dat is dan maar 3 en een half uur later.. vandaar pas om 22:45 uur.. zie het resultaat hier onder op de foto's... de foto waar 1 test op staat is die van 22:45 uur.. van de ffoto met de testen is de middelste van gister middag 16:00 uur en die onderste dus van 22:45 uur.. vanmorgen een negatieve cb digital...pfffffff ik wordt niet blij van die ovulatie testen! kan het zijn dat ze gewoon niet werken bij mij? ik heb wel vruchtbaar slijm.. (draadjes)
Hij knalt pas echt op je piek, die kan echt van het ene op andere moment zijn. Dit is de foto van mijn rijtje: Op cd 10 nog niets, en 11 ineens knal, ook cb digi een smiley. Als je vruchtbaar slijm hebt, zal hij eerdaags wel echt knallen, nog ff doortesten...
Dames met een prachtige positieve test gefeliciteerd!! Ik ben dus bezig met ov testen, eergisteren en de dag ervoor getest en toen leken de testen lichter te worden en net weer een test gedaan en die lijkt wel donkerder dan de 1e test!? Zou ik een normale cyclus hebben na de miskraam (nu 10 dagen geleden)? Deze lijkt donkerder? Vanavond weer 1 doen?
Nee zo donker kun je best een paar dagen achter elkaar testen voordat ie echt posi is. Bij mij was die de eerste dag van testen net zoals die van jou, toen testte ik ook 's avonds en die was lichter 😕 de volgende dag weer dezelfde streep en een dag later een echte knaller
Nou ik heb er ook 1 voor jullie. Vanmorgen de action zwangerschapstest gedaan en met dit als resultaat...wat denken jullie??
Mooie testen voorbij zien komen, gefeliciteerd! LD: bij jou zie ik ook wat vaags... Spannend hoor! Ov testen: ik testte maar 1x per dag zo 's avonds na zes uur en heb altijd mijn piek kunnen vinden... maar sommige zullen 2x p.d. moeten testen? Succes met het vinden van jullie ei!