Hij komt eraan, zou vanavond nog weer testen (ovu testen mag je niet met ochtendurine doen, weet niet of je dat met deze gedaan hebt?). De streep moet echt net zo donker of donkerder zijn dan de C-streep. Je eisprong volgt dat binnen 24-48 uur, dus niet op t moment dat ie het donkerst is, maar daarna
Stukkie, ik zie hem hoor! En action is helemaal niet zo gevoelig, dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Wat word ik hier nerveus van ! Ik mag eigelijk pas testen over 1 week! Precies een week geleden heb ik een terugplaatsing gekregen van 2 top embryo's Ik heb al langer als een week getest op pregnyl en deze was eruit na 9 dagen (afgelopen maandag) Pff zenuwslopend
Ik hoor voor het eerst dat je niet met ochtendurine mag testen? Is dat bij alle ov testen zo? Ik heb met ochtendurine gedaan, dan wel met de 2e.. Vanmiddag weer testen dan of loop ochtend?
Ik lieg ik heb het wel geweten maar vergeten😳, ik doe de test in de middag weer even, moet straks naar de Vk voor nacontrole en dan moet ik een volle blaa hebben😔
@la palma, mooie streep! Ik begrijp een beetje onverwachts? hihi toch gefeliciteerd! @hommel82, ik zie m, maar met deze test svaker valse strepen gehad vandaar dat ik erg sceptisch ben . Heb je ook een andere test gedaan? @Diana deze is bijna positief! Zou nu 2x per dag gaan testen (als je dat al niet deed natuurlijk)
Whow! Zit ik hier net vakantie te vieren in Frankrijk met een hele club familie, een hele doos maandverband en tampons meegesleept omdat ik ongesteld moest worden. Gisteravond tijdens het badderen van de kindjes toch maar even een testje gedaan, nadat ik wel steeds krampjes in de liezen had, maar nog steeds geen menstruatie te bekennen. En voila; een streep. Je zou denken dat ik na 2 kinderen dit wel aan had moeten zien komen he maar nee dus. Het was ook zo'n vreemde cyclus. En ik heb verder nergens last van, behalve (dacht ik) van pms! Man en ik zijn stilletjes aan het genieten. Straks belt mijn huisarts mij even terug ivm met mijn schildkliermedicatie. Die moet wel opgehoogd worden. Gelukkig waren de laatste 2 bloeduitslagen keurig stabiel. Hè, wat fantastisch en toch ook weer een beetje eng tegelijk. Ik ga weer even verder dagdromen. Ik hoop dat er velen soortgelijke strepen bij jullie mogen volgen dames!