Bij de Vk geweest en alles was weg en het baarmoederslijmvlies was zelfs alweer aan het opbouwen of was al aangemaakt! Ben blij dat mijn lichaam het zo snel weer heeft opgepakt! Vanmiddag weer een ov testje tegen aan benieuwd hoe die eruit zal zien..
Ja ik ben ook voorzichtig blij.. Binnenkort hopen op een duidelijker test.. Kwam wel binnen 2 minuten en de andere van 2 dagen terug was wit.. Afwachten maar 😄
Diane, niet je piek maar wel vruchtbaar. Ik zou als ik jou was vandaag en morgen klussen. Kan dat niet, dan morgen en voor de zekerheid vanavond nog een testje doen. Als hij dan wel donkerder is gewoon vanavond klussen.
Stukkie en Clyde, een heeeeeel licht streepje, voorzichtig gefeliciteerd, ik hoop dat ze gaan oplopen! Myo, wat een geweldige verrassing! de test had je dus stiekem ook mee ingepakt? Fijne vakantie nog en geniet ze! Diane, je hebt denk ik nu echt je knaller of iig bijna te pakken. vanavond nog een testje doen, maar zeker vandaag en morgen klussen, nu ben je op je vruchtbaarst! Fijn dat alles weer 'schoon' is, dat geeft je goede kansen deze ronde! Er zijn zat vrouwen direct weer zwanger na een mk!
Ja daar kan ik over meepraten... Alleen wel jammer dat ik steeds weer opnieuw de kans krijg om zwanger te worden na een miskraam Maar je schijnt dan idd extra vruchtbaar ofzo te zijn.
Sparky en Mariska, dank jullie wel voor jullie snelle reactie! Dat wordt dus klussen vanavond haha. Doe vanavond ook voor de zekerheid een test!
Hier wordt ook zeker geklust vanavond . Test streep nog dikker dan controlestreep.. dat is wellicht de teunisbloem! We gaan er voor.. Morgen ook nog