Sorry meis, ik wil niet vervelend doen, maar deze zijn allemaal negatief. Een ovulatietest is pas positief als de test streep even donker of zelfs donkerder is! Pff wat vervelend voor je, vooral als je ervan uit bent gegaan dat hij positief was.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Een positieve op internet gezocht voor je
Je teststreep moet donkerder zijn dan je controlestreep. Verder moet je iedere dag een ovu doen zodat je verschil kunt zien in de meting. Sommige vrouwen hebben gewoon zeer lange cycli en dat kan bij jou ook deze keer aan de hand zijn. Omdat je niet iedere dag getest hebt, weet je nooit zeker of je wel of niet een eisprong hebt gehad. Als je ongesteld wordt, kun je het beste rond dag 10 beginnen met testen en dan doorgaan tot 2 dagen na de knaller.
Bedankt.. Wel beetje raar omdat ik voor het laatst 12 mei ongesteld ben geweest moest ik toch wel rond eind mei begin juni eisprong hebben neem ik aan.. Nu afwachten dan maar tot volgende ronde als ik ongesteld word rn dan maar alles vanaf dag 10 bijhouden heb nu van clear bleu ovulatietesten met smiley.. Zijn die goed? X
Ja, die lijkt positief. Dus zeg de 19e je eisprong, dan is je nod rond 3 juli. Cd betekent cyclusdag... dpo betekent day past ovulation. Jij zit dan nu op 7 dpo en zou je over een weekje kunnen testen; -) Heb je rond die datum nog geklust?
Kijk dat is voor mij iets duidelijker kan er met niemand over hebben want niet veel mensen hebben het bijgehouden en weten dus niet hoe en wat. Net zoals ik dus haha Dus kan ik pas over 1 week testen ?? Welke datum
donderdag 3 juli zou je ongi kunnen worden. Hoe komt het dat die test vd 18e zo geel is en de rest wit? Of had je die net gedaan en toen foto gemaakt ofzo?
Maar op de andere foto is hij ook opgedroogd en daar is hij normaal van kleur en zeker niet positief..
Heb na gisteren een zwangerschapstest gedaan die een indroger had helaas. Vanmorgen weer getest binnen de afleestijd is ie omo wit. Nu heb ik 3 testen in de afgelopen dagen gedaan ovulatietesten dus, want dan is het waar dat het veegje bloed mijn cd 1 is geweest. Zit nu op cd 10. Willen jullie naar mijn testjes kijken, en voorzien van commentaar? Alvast bedankt!
İk denkt dat het weer de verkeerde kant op gaat. De bovenste test is van woensdag en de onderste van zonet. Hij is behoorlijk lichter geworden. Wat denken jullie????