Juul, Ik zie hem! Clyde, ook bij jou zie ik hem. Meryem, ik ben bang dat het mis is inderdaad. Marlijn, ik zie niets.
Heb toch opnieuw een test gedaan omdat ik vond dat de controlr streep ook niet goed zichtbaar is. Bijdeze een nieuwe test
Mijn ovulatietest lijkt weer op te lopen 🙏 of ben ik gek?? Oh en test van 7.30 is mijn tweede plas van vandaag want ben om 4.30 uur ook naar de wc geweest.. Deze is dan toch wel betrouwbaar?
Deze zijn dus van vandaag.. Omdat ik niet wist of de eerste betrouwbaar was heb ik er net nog 1 gedaan..
Doortesten doe ik maar gaat weer de goede kant op geloof ik!? Kan het elke keer niet geloven.. Bij mijn tweede zoon sloeg clomid pas aan met 150 Mg!! Nu gewoon weer 50 Mg en het slaat gewoon aan.. En toch ben ik elke maand verbaasd dat ik die ei heb haha.. Waar een mens al niet blij van kan zijn
dames wat vinden jullie hiervan? deze foto is later genomen en heb de test met een beetje water gespoeld. en het streepje blijft mooi staan, dan is het geen indrooglijntje meer toch?
Ik heb een zwangerschapstest gedaan en buiten de tijd weer een indroger denk ik. Maar hij is lichtpaars van kleur en niet grijs. Betekend niets dacht ik? @Clyde dan is dat geen indroger ik zie het streepje ook! Spannend. Clyde wil jij naar mijn ovulatie testen stukje terug kijken? Alvast bedankt Anderen ook graag reageren, de eerste van boven lijkt mij donker?