En die testen heb je er niet bijgedaan op de foto? @clyde je had eerder ook al getest he? Heb je die nog...anders eens o der elkaar leggen
Hoe bedoel je? Ik heb van alle ov testen foto's gemaakt maar als je ze nu bekijkt zijn ze niet meer de kleuren die ze eerst waren? Maar je zag duidelijk de piek op donderdag en vrijdag werden de testen alweer lichter.. Dus hoop dat ik goed getimed heb met klussen, gisteren kwam het er helaas niet meer van😔
Dames een vraagje... Ik heb helaas alleen kunnen klussen op de dag van de piek van mijn ov test.. Maak ik een kans? Ik heb maandagavond ook geklust en donderdagochtend een positieve test gehad kan dat ook evt meetellen?
meid, je hebt op de juiste momenten geklust. Nu kan je zeker een kans hebben om zwanger te zijn. Maar houdt er ook rekening mee dat het ook niet gelukt kan zijn. Een posi ovu en klussen op het juiste moment hoeft niet altijd gelijk te betekenen dat je zwanger raakt!
Oke ja ik weet het helaas... Jammer dat je geen garanties kan krijgen he.. We moeten afwachten, gelukkig heb ik bij de laatste 2 zwangerschappen gevoelt dat ik zwanger was binnen 2 weken dus laten we hopen dat ik dat nu ook mag voelen.. Bedankt voor je reactie!