Die heb ik gekocht via zwanger en kids denk ik. Zijn oude testen. Hier hebben wij alleen een supermarkt, vandaar dat ik deze test moest nemen. Voor een kruitvat of drogist moet ik naar een ander dorp. Doe ik morgen wel
Dames even vraagje als je deze test ziet wat denk je dan? Indroger, zwanger, vals posi? (Foto na 10 min genomen)
Onbekende: zeer licht inderdaad! Mamalap: je laatste foto zie ik hem heel licht op! Shart: definately zwanger!! Gefeliciteerd en laat deze maar goed blijven plakken!
Haha dat bedoel ik! Supertuurders! Dank dames voor reactie, we wachten weer af! Hopelijk morgen temperatuur nog hoog, dan gooi ik er nog een testje tegenaan. Vorige cyclus lf 10 dagen.
Zeker hoopvoller als vorige cyclus, maar ik heb altijd begrepen dat je er pas wat over kan zeggen als hij hoog blijft???
Mijn tempkaartje vorige maand was een drama! Maar toch was ik zwanger. Nu is hij veel stabieler. (Als je op mn banner klikt kom je op mijn kaartje). Het zegt niet altijd wat maar meestal zie je bij een zwangerschap een meer stabiliere temp de laatste week ofzo.
Dankjulliewel maar ik ben heel sceptisch. Mijn cyclus is een zooitje na de laatste miskraam dus ik durf hiervan niet te denken dat het echt zo is. 2 weken geleden was mijn hcg 5 toen had ik steeds nog tuurstreepjes. Nu zou het dus sowieso hoger moeten zijn gezien deze test echt veel duidelijker is. Maar goed mag 15 juli voor een echo. Nog meer meningen over m'n test?
Dank voor je antwoord! Ik had jouw tempkaartje vanochtend al gezien, altijd interessant om te bekijken. Ook jouw temp is inderdaad iets door gestegen!
Dames met de twijfel testen. Ik zie een licht streepje! Mja ik ben de lichte streepjes gewend! Hahaha!
@shart. Ik vind hem vrij duidelijk hoor. Ik zeg gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk een plakbeeb