Zograagnog1 ik denk steeds wel een heel licht lijntje te zien. Maar deze zou dan toch ook op moeten lopen want je hebt al aardig wat dagen lichte streepjes gehad?
Zograagnog1, dit zijn de testen van gisteren en eergisteren toch? Ik zou er vandaag nog 1 doen. Als hij oploopt dan zit je goed. Dit zijn wel de meest gevoelige testen bij mij. Die zouden wel op moeten lopen.
Hier ook even de testen van vanmorgen van mij...ik ben nog steeds bedust en voelt onwerkelijk nog...moet nog wat meer doordringen ...12 dpo (lf 10/11) dus hopenlijk morgen nog wat duidelijker... Bekijk bijlage 404515
Ik weet niet wat het is maar de testen lopen niet op bij mij. Heb vanmorgen rond 06.00 uur getest en om 11.30 uur maar blijven lichte lijntjes. Deed ook een kruidvat 2v5 test en die is heel licht. Ik word moe van de testen nu en ga volgende week woensdag of vrijdag pas weer testen (sprak ze dapper) want dit schiet echt niet op. Lijkt wel weer op mijn dochter die stomme testen...alhoewel daar waren ze tot 3 weken omo wit hahaha.
Hier een foto van een twijfel geval!! Test genomen in namiddag op 10-11 DPO( i know te vroeg wss). Had de test gedaan en kwam een klant binnen voor afhaling! Geholpen en erna boven even gekeken, Was wel NA de aangegeven afleestijd. Is dit echt een 2e lijn of uitgaan van een indrooglijn??
Ja ik zie hem ook hoor daar niet van moet niet zoeken of turen! Mijn enige zorg is dat het na de aangegeven tijd is!!! Na 20 minuten
Denk je dat?? ook na 20 minuutjes?? Online zie ik da indrooglijnen pas na uren komen?! En ja is een indrooglijn even dik als de controle lijn??
Ik zie het! Spannend meis....... Wanneer ga je weer testen? Trouwens bij mij droogden die kv2v5 ook zo langzaam op. Ik duim voor je dat het geen indroger is en dat hij over een paar dagen heel duidelijk is!
Kzal maar denken dat het een indroger is en dan zie ik wel wanneer ik weer test! Denk best zaterdag ochtend,want heb geen KV test meer in huis dus die best kopen vrijdag na men werk!! Wat is is denk ik bij mezelf en ga me ni gek maken! Het zou die symptomen wel verklaren
Aan ene kant hoop ik nog en aan andere kant niet meer dus ja....! Tis ook maar de 1e ronde voor ons he dus zou geen ramp zijn als de RD komen
Zouzograag hoe lang ben je nu al aan het testen eigenlijk? Ik denk da je ondertussen duidelijkheid had moeten hebben. Waar zit je in je cyclus ?
Kwas net weer hetzelfde aant denken mss Sparky toch gelijk! Maja tzal nog wat geduld vragen en wat is is he!! Das nu eenmaal de natuur