Ja vandaag zou mijn NOD zijn en heb dus vanochtend die ovulatie testje gedaan omdat k nog geen zw test heb in huis Dus dat betekend als mijn zw test negatief is dat het mijn eisprong is maar dan zou k dus lang nog niet ongesteld worden?
Ja dan wacht k maar effe af... Heeft iemand anders dit ook gehad naar bleek dus gewoon de eisprong te zijn??
Wow veel mooie testjes meiden!! Meissie83 dat is dan idd toch wel onwaarschijnlijk... alhoewel alles kan want met een spiraal heb je wel gewoon eisprongen toch??
Ze worden donkerder. Ben wel gerustgesteld nu. Heb nog 3 testen liggen dus ga ze ook wel opgebruiken maar voorlopig ben ik wel lekker gerust
Hahahaha hij ziet mij aankomen zeg...nou zal hij een lekker potje sex niet snel afslaan maar nu weet ik het zo net nog niet... We hebben gisteren en eergisteren al een voorraadje aangelegd dus mocht het eitje springen dan word die opgewacht
Nou eh, dat was bij mij ook zo, blader maar 'ns terug in het vorige testtopic. Ik was ook alleen mijn cyclus maar aan het bijhouden omdat de boel door de borstvoeding onregelmatig was en pas net op gang. Zie banner, zelfs nu ik een CB digitaal in handen heb met 'zwanger' kan ik het nog steeds NIET geloven Maar er is dus hoop Wij hebben een dag na mijn eisprong (2 dagen na mijn positieve test) nog iets gedaan, misschien heeft mijn ei gewacht, of 1 van de soldaten had een goede conditie.
Volgens mij springt je ei dan binnen 48 uur, dus mocht hij nog niet beter zijn, heb je morgen toch ook nog wel echt een kans!
Ghehe... Jammer! Maar idd, morgen nog een kans! En al goed dat er een voorraadje klaar ligt aaaaaaaaaaaanvvvaallluuuuuuhhhh!!!
Dat zou goed kunnen (!) wijzen op zwangerschap! Ik heb ook een (knallend)positieve ovulatietest gehad en ben zwanger! Zwangerschapstest doen? Dan weet je het zeker. Anders heb je misschien laat je ei?
Ik! Positieve ovu test op NOD en dag na NOD. Twee dagen na NOD heb ik dus pas m'n eisprong gehad. Had zelfs een streepje op zw test, maar die reageerde puur op m'n ei. Ik zit dus nu op het wachtbankje, 2 weekjes langer wachten. Alles voor het goede doel