Ha Mags .. Ik kan het niet zien, maar ben ook niet zo goed in turen! Kan je het streepje zelf wel zien? Wanneer is je nod?
He Mags, Ik zie ook niks misschien over een aantal dagen nog een test en dan hopelijk een duidelijke 2e streep!
Bedankt voor het meekijken! Weet niet waar ik ben want cyclus is erg onregelmatig..Geloof het eigenlijk nog niet zo. Net nog een testje gedaan na wat drinken en met een miniplasje maar daar lijk ik heeeeeel in de verte iets te zien maar heel slecht. Komt dit dan doordat het geen ochtendurine is? Kan dit zoveel verschil maken? Wordt hier super onzeker van!
Heb hier mss duidelijkere. Al blijft het lastig via een foto en al helemaal hier. Had voor de gein ook een ovulatietest gedaan en die is bijna positief, al wilt dat vaak nog niets zeggen. Morgen weer testen, ben benieuwd.
Meiske80, sorry hij ligt al in de prullenbak, anders zit ik er de hele dag naar te staren... Zelfs m'n vriend zag een streepje en dat zegt wel wat, maar geloven deed ie t nog niet! Woensdagochtend maar weer een test, dan is m'n nod. Tegen die tijd zal ik wel weer ff een fotootje maken! Zwangeren, gefeliciteerd!
Hoi meiden, Na 2 dagen duidelijke ovulatietesten, durfde ik het aan om een zwangerschapstest te doen! Zien jullie het 2de streepje ook? Het is een opengemaakte action test