Klopt tegenwoordig drogen ze langzaam op. Na uren is hij pas echt goed opgedroogd, je zal zien dat de streep steeds mooier wordt
Allereerst gefeliciteerd Evenstar!! Je hebt gelijk.. Ze duren langer dan de 5 minuten die aangegeven staat.. Vanmorgen weer getest en ze lopen bij mij ook mooi op maar wel binnen 10 minuten ipv 5 minuten en volgens de clearblue test toch hartstikke zwanger! Liefs
Panter, ik lijk heeeel vaag iets te zien op de foto zonder kapje. Maar ik neem aan dat je hem dan zelf ook zou moeten zien. Het kan zowiezo nog he.. je bent erg vroeg.
Ik denk ook steeds wat te zien...maar dan kijk ik in ander licht en dan zie ik weer niks. Wacht nog ff af...straks nog maar even nieuwe testen halen voor de komende dagen. Tsjong dat vroege testen is echt dom, en toch doe ik het elke keer weer. Omdat ik eens op 10 dpo een mooie posi test had denk ik dat dat elke keer zo moet zijn.
evenstar ik vind hem ook donkerder als gisteren. Panter ik dacht ook iets te zien, maar bij de 1e foto Lisa mooie testen. Yvonne mooie banner heb je
ik had al gereageerd dat ik wel iets zag.. en toen zat ik op mijn mobiel. Nu zit ik op mijn laptop en ik zie meteen een streepje. Ik hoef niet te twijfelen of zo..... Ik denk dat dit positief is hoor meid... spannend! Wanneer ga je weer testen? ik duim voor je.....
Wow, mooie tests zeg! Jij ook gefeliciteerd Ik vind het zelf nog heel onwerkelijk, wil toch eerst echt overtijd zijn ofzo.
Ja ik heb precies hetzelfde.. Nu nog 2 dagen voor NOD en dan al zulke duidelijke tests! Durf er nog niet helemaaaal van te genieten tot ik daadwerkelijk overtijd ben maar de testen zeggen zeker weten ZWANGER!!