Rabzy, wanneer heb jij je echo gehad dan? Ik vermoed nml dat ze de dag erna gesprongen zijn en dan zou je 14 dgn erbij kunnen tellen. Dan weet je je NOD ook.
@Lyanne, heb net geteld en volgens te telling is as vrijdag mijn nod... Dus dan zou ik nu 3 dagen te vroeg hebben getest Hoe betrouwbaar is dan zo'n test als je dus wel een streepje ziet? Op de foto is ie minder duidelijk dan in het echt...
Ziet er goed uit, ik zeg zwanger! Zou wel nog even met een andere test testen, want volgens de meesten is deze test niet altijd betrouwbaar...
Ik vind m erg licht voor na NOD... of je had een heel laat ei. Overmorgen nog een testje doen om te kijken of hij oploopt zou mijn advies zijn... spannend!!
Vandaag nog een action gedaan, duidelijker dan gister (hoewel nog steeds licht natuurlijk maar zou 8 of 9 dpo zijn...) Vanochtend heel erg misselijk en moe voel me anders dan anders... Dus dacht gooi er nog eens een tegenaan
Ah zien jullie t echt niet? Gister was het ook bijna niet te zien, maar deze zie ik zelf ook op beeldschermpje iPhone wel maar goed geeft me hoop dat niet alleen kv streepje geeft (gezien ik zo ongeveer elke kv test in de afgelopen tijd wel iets van een streepje heb)
@sallie thanks ja die heb ik al gedaan 2x binnen 5 min lichte streep (zowel gister als vandaag) maar zoals ik al zei de kv geeft bij mij ook streepjes bij bijv eisprong enzo en action niet dus vertrouw even meer op het 'oordeel' van die van de action haha. Heb vandaag weer een hele bups testen besteld dus we kunnen er de komende dagen tegenaan (hoop dat ik die cb digi mag gebruiken de komende week haha)
10 dpo. Ik weet het zelf niet helemaal... Zie ik iets wat ik graag wil zien of staat er een mega tuur streep?