gut gut.. als ik het zo zie zijn de kruidvat testen niet meer wat het geweest is... Bedoel er niks verkeerd mee hoor maar het waren echt super testen toen ik zwanger wilde worden in 2011. Heb mooie duidelijke testrijtjes liggen vanaf 9dpo maar als ik zie hoe licht ze nu zijn, zelfs bij NOD.... Wat zijn nu de beste vroege testen?
Ik vindt de kruidvat gewoon nog altijd goed. Alleen drogen ze tegenwoordig wat langer op maar ze zijn nog altijd even gevoelig
Ze waren toen in ieder geval veel duidelijker. Niet specifiek bij mij, ik heb niet getest maar wel als ik zie wat hier gepost wordt.
Vraagje. Ik heb een hele stapel van die zwanger en kids ovu testen liggen en zit een dag of 5 voor nod. Nu was ik erg ongeduldig en heb er net 1 gedaan. Voor mijn 2e zwangerschap had ik namelijk ook een positieve ovutest toen ik zwanger bleek. Nou was ie knalpositief! Morgen ga ik een kv test doen maar kan dit ook helemaal niks betekenen?
Ik heb ze nog niet zo lang geleden gebruikt en vond ze gewoon duidelijk ... Niet iedereen maakt evenveel hcg aan natuurlijk. Boris kan beide kanten opgaan maar het is nu natuurlijk wel spannend he
Dat is ook zo maar liep toen ook met de meiden gelijk. Nu is het afwachten maar twijfel of ik gewoon een cb test ga doen 2 dagen voor mijn NOD.
Spannend logan!! Ik denk ook wel te zien wat je bedoelt.. hopelijk straks beide weer in hetzelfde uitgerekend topic. Zou leuk zijn. Ik zit nu ong op 6 dpo maar denk al van alles te voelen... ineens weer snel buitenadem met trapoplopen enzo en dat had ik ook bij de vorige zwangerschap. "Zeurderig" gevoel in mijn onderbuik... ik wil ook testen maar ga (proberen) nog een paar dagen te wachten. Ondertussen ga ik gewoon heel hard voor jou duimen
Als je een temperatuurdaling hebt in je cyclus ben je dan te laat voorde eisprong om te vrijen?! We hebben het wel regelmatig gedaan maar dan is het goed om vanavond ook nog even gezellig te maken toch?!
Ik twijfel tussen omowit en heeeeel in de verte schaduwlijntje, maar dat zal mijn wishful thinking wel zijn dan
Ik zou t wel doen, want je eisprong is pas bevestigd na 3 dagen hogere temperatuur, dus zolang hij nog niet gestegen is, go for it!
Als je ziet dat hij gaat stijgen, is je eisprong geweest en moet ie geloof ik binnen 24 uur bevrucht zijn. Als je op de link in mijn handtekening klikt, zie je mijn grafiekjes. Deze ronde ben ik nog niet zo ver, maar de vorige ronde is duidelijk te zien dat mijn ei op dag 12 was.
I Dank je wel Mariska ik vind het aar lastig dit is de eerste maand met de temperatuur over staat het anders dan kan je beter advies vragen aan mensen die er ervaring mee hebben. Dat wordt dus de rest van de week gezellig hahaha. Bedankt voor je fijne reactie..