Wat denken jullie vage ovu van sensitest de gewone..Hij is erg licht.normaal heb ik de groene maar verkeerd besteld.. Had gisteren al wel wat rekbaar slijm..en me temperatuur was vanochtend lager. Vanochtend daar al een vraag over gesteld dat is duidelijk. Maar wie heeft ervaring met deze testen..?!
Hoi Diane, die kruidvat 2v5 zijn toch gevoeliger? Ik heb vandaag met sensitest getest en wil morgen of vrijdag die van kruidvat proberen.
Volgens mij is een ovulatietest pas positief als de teststreep net zo donker of donkerder is als de controlestreep, toch?
Wederom kom ik je vraag beantwoorden Ik heb ze ook namelijk, en een knaller is echt een knaller, dan is de teststreep gelijk aan of donkerder dan de controlestreep. Normaal heb ik een rustig opbouwende teststreep, maar de afgelopen cyclus had ik op dag 10 nog geen streep en op dag 11 ineens een knaller. Dus nu iedere dag doortesten...het kan zo ineens morgen of overmorgen knallen..
Ik zie echt niks, dus ff door blijven testen... pas als hij gelijk aan of donkerder is dan de controle streep zit je goed!
ja dat klopt maar bij de groene sensitetsen krijg je al heel snel een streepje tot hij knalt bij deze weet ik dat niet vandaar. ik vraag me af of iemand met deze ervaring heeft hoe ze oplopen of dat het in eens knalt zeg maar. ik zou morgen me ei hebben...maar gisteren had al wel onwijs duidelijk rauw eiwit zeg maar (als je snapt wat ik bedoel)
@ mariska1985 ik weet het sorry.. ben erg onzeker...op het moment. bedankt voor alle antwoorden ik blijf maar gewoon testen. en klussen natuurlijk
Die groende zijn de extra-gevoelige, die geven bij mij altijd een vrij donker streepje en knallen ook duidelijk. Die witte zijn de gewone en werden bij mij vanuit het niets donkerder, maar gingen niet zo extreem knallen als die groene, streepjes zijn ook erg dik en wazig bij die witte vind ik
Zien jullie wat ik zien??? Eisprong gehad rond 27-6.. mijn nod is dus waarschijnlijk vrijdag.. Bekijk bijlage 405820 Die van de kruidvat is trouwens in het echt geen tuurstreepje maar krijg hem niet zo duidelijk op de foto
Voelde het al aan de krampjes in mijn buik, eisprong komt eraan! Hij kan bij mij meestal nog wel donkerder, dus denk vanavond of morgen nog een donkerder streepje.
http://www.fotosop.nl/afbeeldingen/6692209311407image.jpg Wat is jullie mening? Foto is van gister (Hoop dt t me lukt om de foto te uploade, kon t niet zo makkelijk vinden)