Dank jullie wel! De testen zijn moeilijk, duidelijk op de foto te krijgen. Heb vandaag 2 testen gedaan. De bovenste is van vanmiddag en de onderste is van een uurtje geleden. Wat vinden jullie? Mijn nod is overmorgen.
Oke Mijn vriend ziet ook niks. Ik heel licht, maar kan de kleur niet duidden. Later maar een nieuwe test op een beter tijdstip.(en met beter licht)
Cylcusdag 23 is dit een positieve ovutest?Action.. Het is een.half streepje maar wel net zo donker toch? Eergisteren d'avonds gezellig gehad..liefst vanavond/vannacht nog..maar alleen als we winnen denk ik haha . Anders pas morgenavond mogelijkheid....
Ik denk dat hij nog donkerder kan. Daarna springt je ei pas na 24-36 uur, dus je morgenavond klussen is sowieso geen verkeerd idee. Ideale timing zelfs denk ik!
Jaaaa!!! In het echt zie ik een heel licht 2e streepje! Zien jullie hem ook? Wel een kwartier na de verstreken tijd maar dat heb ik altijd.
Jummyjummy, ik zie ook nog niks, maar net zoals ik en de meeste dames krijg het op foto niet zo goed te zien..