Zo dat is even slikken om zo te lezen.... Misschien hou ik me wel voor de gek en beeld ik me alles in. Ik zie wel wanneer mijn menstruatie komt. Bedankt voor jullie reactie.
Dames gefeliciteerd allemaal. Ik laat het maar voor wat het is. Ik lees trouwens ook veel dat er dames zijn die na nod positief testen hpe zit dat dan?
Ik wilde je niet laten schrikken diane9375,en ik hoop echt dat ik het mis heb!tuurlijk begrijp ik dat je geen knaltest op je nod hoeft te hebben,maar een bijna niet waarneembare streep lijkt me ook niet.en als je echt bij die 0,1 procent hoort die pas ver na nod duidelijk positief test,kan je misschien je huisarts dit verhaal vertellen en vragen om een bloedtest.
Ik ben gewoon teleurgesteld en misschien hoop ik op iets wat er niet is en beeld ik me streepjes in op de test en denk ik dat ik alles voel. Ik heb nu 2x een vroege miskraam gehad en hoopte dat het nu goed zou gaan of raak zou zijn.
@diane balen he maar wacht t nog even af, vandaag is je NOD toch? Als je nou binnen nu en 2 dagen nog niet ongi bent kun je altijd weer opnieuw een testje wagen!
Sorry, ik zie niks! Even over je onderschrift,jullie zijn er nu dus wel voor aan het gaan zonder artsen?
Ook de bewerkte foto niet? Nee we hebben gister te horen gekregen dat we sterk rekening moeten houden met de herhalingskans. Indien ik deze ronde dus njet zwanger blijk dan gaan we niet meer op de normale manier proberen maar voor KID oF ECD. Ben er best verdrietig van om eerlijk te zijn. Maar goed als ik dus niet zwanger ben dan is het misschien maar beter ook.
Ja snap er niks van, gisteren was hij duidelijk... En ik zie echt een streep. Ik ben er teveel mee bezig. Ik wacht het af. Dank je wel voor je reactie!
Dankjewel lief Nee geen embryoselectie (PGD) want we weten niet op welk gen precies de afwijking ligt. Het zal dus eiceldonatie of kunstmatige inseminatie met donor zaad worden. Is de enige manier waarop we het herhalings risico kunnen wegnemen. Gezien iedereen in mijn omgeving Nog middenin gezin sticht fase zit ken ik niemand die geschikt zou zijn als eicel donor. Dus waarschijnlijk wordt het een zaaddonor.