Ziet er veelbelovend uit myka, voorzichtig gefeliciteerd! @muisje. Mooie testen! Gefeliciteerd @hoekje. Nee nog nooit meegemaakt. Vreemd wel... @diane. Op 14dpo zou je normaal wel positief moeten etsten als je zwanger bent. Of ongesteld worden, 1 van de 2. Spannend dus, hopelijk snel een posi test!
Ben echt overdonderd nog steeds!! Had dit niet verwacht met 9dpo Eindelijk weer eens dat goed zichtbare streepje waar ik al 2jaar op wacht Hopelijk is hij morgen weer wat duidelijker 😄 Wat vind ik dit spannend zeg!!!
Goedemorgen dames, net een test gedaan en met 8 min zag de kv test er nog zo uit! Dus ben helaas niet zwanger.. En gisteren was mijn nod dus dan zou je wel denken dat er toch wel snel een streepje had moeten staan! Ik heb nog een cb liggen maar dat zou ik zonde vinden om te gebruiken terwijl het verhaal nu wel duidelijk is.
Ik heb afgelopen woensdag 4 positieve KV2v5 gehad. Weliswaar een lichte streep maar een streep is een streep. Nu wilde ik vanochtend weer testen in de hoop dat het mooi oploopt en nu heb ik dit: Iemand ervaring met positieve KV2v5 testen en negatieve KV+ testen? Of ben ik helaas niet zwanger? Ik kan namelijk niet goed zien of er nou een plusje staat. Heb woensdag getest met middagurine en dit keer met ochtendurine.
Wat jammer meiden! Dit pleit er wederom voor om niet meer alleen af te gaan op een kv2v5! Maar, zo lang er geen ongi is is er nog hoop he! Ik heb vanochtend geen test gedaan gister bij het sporten best veel gedronken en vannacht een paar keer eruit om te plassen dus ga straks 3 uur niks drinken en niet plassen en dan probeer ik nog een dipstick.