Als woensdag lichte streepjes had dan zou dese vandaag eigenlijk wel duidelijk positief moeten zijn jammer! Heb je nog foto's van die testen?
Oké bedankt voor je antwoord! Ik wacht nog maar ff een paar dagen. Of zal ik het gewoon bij KV2v5 testen houden en dan kijken wat er gebeurt?
Ja dat dacht ik dus ook. Ik heb heel braaf gewacht op vandaag. Echt een paar dagen later zodat t wel een knaller moet zijn maar helaas. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik (volgens mij) iets aan de vroege kant heb getest. Kon me niet meer inhouden..... Ik verwacht zondag of maandag m'n menstruatie. Hier een foto van 2 testen van afgelopen woensdag. Na ongeveer 15 minuten kreeg ik dit als resultaat:
Hier mijn testen van gisteren en vanmorgen De streepjes staan niet op dezelfde plaats, gebeurd dat vaker?
Gefeliciteerd dames met positieve testen. @myka ja dat gebeurd wel vaker, dan is de strip wat verschoven in de test. Zitten niet altijd netjes recht.
Normaal gesproken is een jaar gemiddeld,voordat je zwanger raakt...dus als jij na 3 maanden al ontmoedigd bent,zou ik daar toch Es over na gaan denken.3 maanden is echt heel kort hoor.succes!
Deze heb ik net gedaan hij was binnen een minuut te zien en foto is gemaakt binnen 5 minuten. De 1e x duurde het langer. 2ex na 5 minuten en nu dus behoorlijk snel.. Ik begin het echt te geloven 😄😄😄