@myka. Een tsreep is een streep. Je bent nog zo vroeg, voor 9 en 10dpo heb je echt mooie testen! Het hcg kan in het begin heel erg schommelen. Over twee/drie dagen moet hij wel duidelijker zijn.
We zijn al bezig vanaf februari😉 en steeds als het raak was gong het weer mis. Ik zie gewoon op tegen de periode dat je moet afwachten of het raak is... Er zijn ook mensen die jaaaaren bezig zijn en korter. Ik voelde me zo vanochtend en natuurlijk snap ik dat ik nog maar "kort" bezig ben maar loop al richting de 40! En ik geef het natuurlijk nog niet op, maar voelde me gewoon even ontmoedigd vanochtend 😉
Tuurlijk mag je weleens een momentje hebben dat je even ontmoedigd bent! Had ik gisteren ook even, zo'n angst moment dat mijn ei weer 30 dagen ofzo op zich laat wachten. Is normaal! Dikke knuffel voor jou!
Oh lief dank je wel! Het vreemde is dat ik nog steeds niet ongi ben! Ik had na mijn vroege miskraam vrij optijd weer mijn eisprong maar de menstruatie blijft langer uit???
Ik wil hier toch even op reageren.. 3 maand is inderdaad kort, maar de 1 gaat er anders mee om dan een ander.. Dat je er nog maar 3 maand mee bezig bent betekend niet dat de wens kleiner is dan de wens van iemand die al veel langer bezig is.. Dat is iemands gevoel en daar doe je niks aan.. Iedereen heeft wel eens een dipje en ziet het even niet zitten al hoe lang of kort je ook bezig bent..
Wow, mooie testen zeg! Gefeliciteerd aan alle zwangeren! Skippy, ik ben je posts nu in een aantal topics tegen gekomen en heb nooit iets gezegd, maar na je bericht aan Diane wil ik toch even iets kwijt. Je bent altijd zo ontzettend negatief en ongevoelig in je reacties. Ik snap best dat Diane ontmoedigd raakt als ze al 3 maanden streepjes heeft op haar testen, terwijl ze niet zwanger blijkt te zijn. Ook al staat er gemiddeld een jaar voor. Je oordeelt heel snel over iedereen en hun testen, laatst ook over Sparky. Misschien even nadenken hoe dit bij diegene overkomt.
Ik zit hier met een brok in mijn keel wat een lieve meelevende reacties van jullie!! Dikke knuffels voor jullie allemaal!!