Test van action.. Wie heeft er ervaring mee? Zijn ze betrouwbaar? Ivf traject gedaan 3 dagen voor testdatum.
Ik zie wel duidelijk een 2e streep. Ik heb geen ervaring met de testen van de action. Spannend! Misschien over 2 dagen nog eens testen en kijken of de streep duidelijker wordt?
Oef.... Lastig! Ik zie 'm wel duidelijk zonder te turen. Wanneer is je nod? Anders morgen of overmorgen nog eens testen? Dan zou die al duidelijker moeten zijn. Spannend!!
Lastig is het he Ik weet ook niet wat ik er mee aan moet! M'n nod is over 4 dagen pas. Ik ga proberen geduldig te wachten tot dinsdag of langer! Bedankt voor het kijken in ieder geval
Erg lastig idd! Ik had woensdag 4 positieve KV2v5 testen. Afgelopen nacht 3 hele felle krampen gehad in m'n baarmoeder. Vanmiddag kreeg ik last van menstruatie klachten dus ik heb weer een test gedaan. Geen 2e streep te bekennen. Daarna bij het toilet bezoek 2x wat roze op het toiletpapiertje en sindsdien niks meer. Rommelde darmen en enorm zere borsten. Ik weet dus nog steeds niks...... Mijn cyclus varieert van 22 tot 27 dagen. Ik zit woensdag op mijn maximale nod dag. Ik ben erg benieuwd! Hopelijk hebben we beide van de week een dikke knaller!