Hier nog wat testjes.. graag jullie meningen. testje van de 10e was donkerder als voorgaande en de testjes hierna zijn een stuk lichter tot bijna wit. Is de 10e positief genoeg? Van vandaag staat er maar half op maar is vergelijkbaar met de 13e. Bedankt alvast!
Moeilijk je zou zeggen van wel maar als ik naar je cyclussen kijk kan het ook zomaar een lange cyclus worden... Ik zou wel even doortesten
ik zie het ook! zit je echt pas 6 dagen voor nod? dan lijkt het me erg hoopvol hoor! afwachten maar, hopelijk over paar dagen een duidelijk positieve test
ik zie hem ook.. hoe lang heb je nu al die lichte streepjes? heb daar zelf helaas ook geen positieve ervaring mee..
Gister ook een tuurtestje, vandaag nog eentje. Nu een foto gemaakt binnen 10 minuten. Zien jullie iets? Ik word er zo onzeker van dat ik al 3 dagen onduidelijke streepjes zie, maar dat ze maar niet donkerder lijken te worden wat moet ik hier nu van denken?
Nana die tuurtestjes van de kruitvat niet geloven, tenzij er dagelijks verduidelijking in zit. Ik heb ZO VAAK van die rot tuurtestjes, dagen achter elkaar met nooit een zwangerschap als gevolg. Hij zal morgen echt duidelijker moeten zijn anders moet je toch als negatief zien