zazou, ik zou door testen nog een aantal dagen en mocht hij dat niet positief worden dan zul je waarschijnlijk je eisprong gehad hebben.
Colinn, och meis toch wat ontzettend jammer weer..dikke knuffel! Myka, leuke foto hihi, gefeliciteerd meis! Mommym, ik duim voor je! Laprecious, ziet er goed uit meis! Charmedknorrie, ik zie wel een 2e streepje hoor! Shart, wat apart zeg... Hoe voel je je verder dan? Wat vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent! Ester77, ja ik zie een 2e streepje! Ik had dat ook meis en dat kwam doordat ik te vroeg getest had! 6 dagen voor nod is wel heel erg vroeg! Ik duim voor je! Mags, spannend meis!! Rsl, ja ik zie bij jouw ook een 2e streepje! Mamalap, als eerste beterschap! En ik vind het wel behoorlijk donker! Ik denk zelf niet dat ziek zijn effect kan hebben op je ov testen... Marloesje24, wauw! Wat een knaller meis!!! Joyce2086, heb je daarna nog ov testen gedaan? Nana, zo begon het bij mij ook maar helaas! Ik zie op deze test niks. Ze zouden wel donkerder moeten worden! Succes hopen dat de bloedtest duidelijkheid verschaft! Moli, ja ik zie een licht plusje! Snne, ik zie helaas niks. Zazou, ik zou ook even doortesten! Dames een vraagje, welke zwangerschapstesten zijn nou de beste? Ik dacht altijd kv maar hoor steeds meer negatieve verhalen, zijn de actiontesten goed?
@diane ik heb nog nooit een valse action test gehad dus voor mij (als streepjes plasser ) zijn die goed. Daarnaast cb digi maar die zijn een stuk duurder.
Diane...ik ga t ook bij de action testen en bij sensitest midstream houden. Maar ook daar komen streepjes op helaas bij mij. Ik wacht dus met juichen tot ik een duidelijke streep heb...
Ok ik denk dat ik wel durf te zeggen dat ik zwanger ben ..9dpo bovenste van de ochtend, middelste vanmiddag en onderste vanavond (testen is verslavend hahahahaha)
Dames dank voor de jullie reactie, ik ga action testen proberen en de sensitesten zijn ook dus wel goed? Ik heb van de sensitesten de vroege testen (4 dagen nod) geprobeerd maar daar geen goede ervaring mee! 4 dagen voor nod en 2 dagen voor nod getest en had een tussen die helemaal geen streepje gaf! Hoe zijn die dipsticks? En wat zijn midstreams Mariska zijn dat met die cassettes?En ik ga voor je duimen dat je een mooie knaller krijgt! Charmedknorrie, Lijlkt wel opgelopen! Netjes hoor!
Gewoon een test waar je de dop eraf trekt en erop plast en de dop weer terug doet. Ik adviseer je wel om dan een dezer dagen er vast 1 te doen. Als er een streep op komt, weet je alvast dat je daar rekening mee moet houden en heb je dus wat vergelijkingsmateriaal. Charmes, wauw die loopt goed op!
Was je nou al ongi geworden ook? Dipsticks kreeg ik deze keer ook lichte streepjes op na een paar dagen testen. Heb zo afspraak bij de gyn ga toch eens vragen waarom sommigen streepjes plassen ook zonder zwanger te zijn. Denk dat ie ook een echo gaat doen dus dan weten we zeker of ik m'n ongi kan verwachten @rsl: gefeliciteerd! @charmed: ik zeg ook zwanger! Gefeliciteerd!
Vannacht zijn de bloedingen helaas doorgebroken.... Flink balen maar we houden de moed erin Gefeliciteerd voor de positieve testers en mensen met vage of geen streepjes houd de moed erin! Ooit hebben wij ook een mooie streep en een plakbeeb!
Ik zie m niet... @rsl idd vreemd, normaal drogen ze duidelijker op... @molli ik zie m, als de strepen maar even breed zijn
Dit zijn nog geen positieve testen iig Hoe lang ben je al bezig met zwanger worden en hoe zijn je cyclussen? Op welke dag zit je nu? Vruchtbaar slijm is slijm wat je tussen je vingers kunt rekken...vies praatje hahahaha. Maar dit hoef je niet perse te hebben altijd. Je kan zelfs ook wat bloed verliezen bij een eisprong